سرخط خبرها

رضایی:با تشکیل اتحادیه قصد تقابل با فدراسیون والیبال را نداریم

  • کد خبر: ۹۱۹۲۶
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
رضایی:با تشکیل اتحادیه قصد تقابل با فدراسیون والیبال را نداریم
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه معتقد است فدراسیون والیبال باشگاه‌ها را به حساب نمی‌آورد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، این روز‌ها که تقابل نهان و آشکار بین فدراسیون والیبال و باشگاه‌های معتبر این رشته پیش آمده، بیش از هر زمان دیگر لزوم ایجاد تشکیلاتی منسجم برای باشگاه‌های کشور به چشم می‌خورد. در روز‌های اخیر فراوان از مربیان و بازیکنان شنیده ایم که فدراسیون برای بازوان اصلی والیبال ملی تره‌ای خرد نمی‌کنند.
در همین راستا پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه هم می‌گوید: فدراسیون والیبال باشگاه‌ها را به حساب نمی‌آورد و تشکیلات اجرایی مسابقات لیگ را برعهده اشخاصی می‌گذارد که توجهی به نظرات کارشناسی باشگاه‌ها ندارند.
او در ادامه می‌گوید: ما با تشکیل اتحادیه باشگاه‌ها قصد تقابل با فدراسیون را نداریم، اما می‌توانیم با همفکری و همکاری یکدیگر لیگ را به طور حرفه‌ای برگزار کنیم. انتظار من به عنوان نماینده والیبال یک شهر ورزش خیز این است که در تصمیمات فدراسیون به خصوص در زمینه برگزاری مسابقات دخیل باشیم.
رضایی در پایان می‌گوید: شما نگاه کنید ناظر فدراسیون یک کلمه علیه بازیکن ما گزارش نداد، اما در تصمیمات اتخاذ شده بازیکنان ما را به اندازه فردی که به قصد دعوا به میدان آمده بود، جریمه کردند. در صورتی که باشگاه‌ها به ازای میلیارد‌ها تومان هزینه‌ای که می‌کنند، انتظار توجه و حمایت دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->