سرخط خبرها

ارومیه مشکلی برای میزبانی و شرکت در باشگاه‌های والیبال آسیا ندارد

  • کد خبر: ۹۲۲۰۶
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
ارومیه مشکلی برای میزبانی و شرکت در باشگاه‌های والیبال آسیا ندارد
تیم والیبال شهرداری ارومیه بدلیل بدهی به تراویسای پدر و پسر، نمی‌تواند در رقابت های جام باشگاه های جهان حضور یابد اما برای آسیایی مشکلی نخواهد داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امروز در خبر‌ها آمده بود که با توجه به برگزاری مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا در ایران در سال ۲۰۲۲، شهرداری ارومیه بدلیل بدهی به تراویسای پدر و پسر، نمی‌تواند در این بازی‌ها حاضر و میزبان این بازی‌ها شود.
در حالی که با نگاهی به مسابقات دوره پیش باشگاه‌های آسیا و با مثال‌های روشن متوجه خواهیم شد که چنین برداشتی شاید در مورد مسابقات باشگاه‌های جهان درست باشد، ولی در مورد رقابت‌های قاره‌ای اشتباه است.
طبیعی است طبق مقررات، نه شهرداری بلکه هر تیمی در صورت داشتن بدهی و باز بودن پرونده در فدراسیون جهانی، از حضور در رقابت‌هایی که مستقیم زیر نظر fivb برگزار می‌شود، محروم خواهند بود. همانگونه که شهرداری ورامین با همین مشکل مشابه در سال ۲۰۱۹ علی رغم قهرمانی در آسیا، نتوانست در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.
اگر بخواهبم باز هم راه خیلی دور نرویم، همین چندماه پیش، تیم بانوان باشگاه سایپا به رغم وجود چنین مشکلی و بدهی به بازیکنان بلغاری، در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در تایلند حاضر شد و کسی هم مانع شرکت این تیم نشد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->