نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

خداحافظی احساسی آگوئرو با فوتبال

  • کد خبر: ۹۲۲۶۸
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
خداحافظی احساسی آگوئرو با فوتبال
ستاره آرژانتینی در بهت و ناراحتی کفش‌هایش را آویخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم سی‌وسه‌ساله آرژانتینی بارسلونا مجبور شد به‌علت مشکلات قلبی، فوتبال بازی‌کردن را کنار بگذارد. سرخیو آگوئرو پس از سال‌ها افتخارآفرینی و رکوردشکنی برای منچسترسیتی، در تابستان ۲۰۲۱ به بارسلونا پیوست؛ اما دوران حضور او در این تیم چندان خوش‌یمن نبود. روز ۳۰‌اکتبر ۲۰۲۱ در بازی بارسلونا و آلاوز، سرخیو آگوئرو دچار مشکل قلبی شد. نتیجه آزمایش‌ها آریتمی قلبی شدید این مهاجم آرژانتینی را نشان داد و پزشکان به او توصیه کردند از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند. پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، سرخیو آگوئرو دیروز در کنفرانس خبری‌اش در نیوکمپ، با چشمانی پر از اشک، خداحافظی‌اش از فوتبال را تأیید کرد.

باشگاه رئال: رقابت با بازیکنی مثل تو باعث افتخار بود

بعد از این اتفاق، باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیانیه‌ای برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرد. در بیانیه باشگاه رئال‌مادرید آمده است: سرخیو آگوئرو، رقابت مقابل بازیکنی مثل تو برای ما باعث افتخار بود. تو یکی از بهترین بازیکنان دنیا هستی. برای تو و خانواده‌ات آرزوی بهترین‌ها را داریم.

سنگ‌تمام سیتیزن‌ها برای آگوئرو

از سری‌رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر‌سیتی در استادیوم اتحاد میزبان لیدز‌یونایتد بود. در جریان این مسابقه، تماشاگران حاضر در اتحاد با فریاد‌زدن نام آگوئرو از اسطوره باشگاهشان حمایت کردند. در اواسط نیمه اول مسابقه، فریاد «سرخیو، سرخیو، سرخیو‌...» در استادیوم به گوش می‌رسید تا هواداران منچسترسیتی به‌این‌شکل به یکی از چهره‌های محبوب تاریخ باشگاهشان ابراز‌علاقه کنند. این مهاجم آرژانتینی سابقه زدن گل قهرمانی برای سیتیزن‌ها را هم در کارنامه دارد.

گل‌زنی در ال‌کلاسیکو، آخرین یادگاری سرخیو آگوئرو در دنیای فوتبال

سرخیو آگوئرو پس از سپری‌کردن سال‌هایی پرافتخار با پیراهن منچسترسیتی، در تابستان ۲۰۲۱ به بارسلونا پیوست؛ اما دوران حضورش در این تیم خیلی کوتاه بود. او درمجموع ۵ بازی برای بارسلونا انجام داد و ۱۶۵‌دقیقه به میدان رفت. حاصل این ۵ بازی، یک گل بود که این گل آگوئرو در دیدار مقابل رئال‌مادرید به ثمر رسید. هرچند این گل دقایق پایانی نتوانست مانع شکست بارسا در ال‌کلاسیکو شود و بلوگرانا ۲ بر ۱ شکست خورد. گل سرخیو آگوئرو به رئال‌مادرید، آخرین گل او در دنیای فوتبال بوده است.

آگوئرو: خداحافظ فوتبال

این مهاجم سی‌وسه‌ساله دیروز در ابتدای این مراسم گفت: این کنفرانس خبری برای اعلام خبر خداحافظی‌ام از دنیای فوتبال است. تصمیم گرفتم فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارم. لحظات بسیار سختی را سپری می‌کنم، هرچند از تصمیمی که گرفته‌ام، راضی و خوش‌حالم. برای من مهم‌تر از هر چیزی سلامتی است و فوتبال زندگی‌ام را به خطر می‌انداخت.

سرخیو آگوئرو در ادامه افزود: خودم را در اختیار پزشکان قرار داده بودم و به من گفتند که بهتر است فوتبال را کنار بگذارم. این تصمیم را در ۱۰‌روز اخیر گرفتم. هر کاری کردم که به فوتبال برگردم و روزنه‌های امیدی هم داشتم، ولی نشد. از دوران فوتبالم احساس غرور می‌کنم و روز‌های بسیار شادی داشتم. از پنج‌سالگی رؤیای فوتبال داشتم و هدفم این بود که در لیگ آرژانتین بازی کنم. آن مقطع تصور نمی‌کردم روزی به فوتبال اروپا بیایم و بدرخشم. ممنون از ایندیپندنته که شرایطی فراهم کرد تا بتوانم در فوتبال پیشرفت کنم و راهی فوتبال اروپا شوم.

از اتلتیکو که وقتی هجده‌ساله بودم، روی من حساب کرد و از سیتی و هوادارانش که می‌دانند چه حسی به آن‌ها دارم. بهترین روزهایم در سیتی بود و رفتار بسیار خوبی با من داشتند. همچنین ممنونم از بارسلونا و رئیس باشگاه، خوان لاپورتا، که تابستان اقدام به جذب من کرد. به باشگاه بزرگی آمده بودم و اینجا هم با من بسیار خوب رفتار شد. از تیم ملی آرژانتین که بیش از همه عاشقش هستم نیز ممنونم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->