نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

مشخصات تبلت جدید سامسونگ برای کودکان

  • کد خبر: ۹۲۵۳۵
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
مشخصات تبلت جدید سامسونگ برای کودکان
سامسونگ تبلت کودکان GALAXY TAB A KIDS را با امکان نظارت کامل والدین معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار تبلت‌ها رونق چند سال پیش را  ندارد اما چند وقتی است که با استقبال کودکان، نوجوانان و حتی طراح‌ها مواجه شده و کمی رشد کرده است. سامسونگ از این رو به تازگی تبلت Galaxy Tab A Kids را برای کودکان معرفی کرده که از قابلیت‌ها و مشخصاتی ویژه برای این گروه از کاربران برخوردار است.

این تبلت که نسخه‌ای از گلکسی تب A7 Lite به شمار می‌آید، در همکاری با برخی شرکای تجاری سامسونگ مانند LEGO، اپلیکیشن‌های سرگرمی کودکانه داشته و بیشتری از ۲۰ نرم‌افزاری آموزشی روی آن نصب شده است. سامسونگ گلکسی تب A کیدز را به یک دستیار دیجیتال به نام Marusia نیز مجهز کرده که برای بچه‌ها موسیقی، داستان و بازی پخش می‌کند. 

این دستگاه در رنگ‌های روشن به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس اعلام سامسونگ، با قیمتی در حدود ۲۰۰ یورو قابل خریداری خواهد بود.

سامسونگ Galaxy Tab A Kids را قعلاً تنها در کشور روسیه عرضه کرده و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی آن برای دیگر نقاط جهان ارائه نداده است.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ برای کودکان

رابط کاربری ویژه کودکان این تبلت به پدر و مادرها اجازه می‌دهد تا دسترسی بچه‌ها به محتوا را محدود کرده و روی آن نظارت کامل داشته باشند. گلکسی تب A کیدز به یک کاور مقاوم در برابر شوک مجهز شده تا در هنگام افتادن ناگهانی، آسیبی به آن وارد نشود. تامین انرژی این دستگاه نیز بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که برای ۲۴ ساعت از شارژ مجدد بی نیاز است.

نمایشگر TFT تبلت Galaxy Tab A Kids اندازه‌ای۸.۷ اینچی داشته و با حاشیه‌های نازک، رزولوشن ۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل را به نمایش در می‌آورد. در بخش سخت‌افزاری نیز حضور تراشه Helio P22T با هشت هسته را شاهد هستیم که حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار آن قرار گرفته‌اند.

این تبلت Wi-Fi یک دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسیلی دارد نیز که با وضوح Full HD فیلم‌برداری می‌کند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->