ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

خوش‌بینی حسین ماهینی به کادر فنی جدید نارنجی‌پوشان

  • کد خبر: ۹۲۸۸۵
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
خوش‌بینی حسین ماهینی به کادر فنی جدید نارنجی‌پوشان
کاپیتان اسبق پرسپولیس که در سایپا حضور دارد به موفقیت این تیم در لیگ یک و صعود به لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان سابق پرسپولیس که چند‌فصلی است در تیم سایپا بازی می‌کند، این‌روز‌ها در لیگ دسته‌اول آخرین سال‌های بازی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد. حسین ماهینی دیروز و در حاشیه تمرین تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره وضعیت این تیم صحبت کرد.

حقمان نبود به لیگ‌یک سقوط کنیم

ماهینی در شروع صحبت‌هایش به داستان سقوط سایپا به لیگ‌یک اشاره کرد و گفت: ما پارسال بعد از آن شرایطی که در بازی با پیکان اتفاق افتاد و حقمان نبود به لیگ‌یک سقوط کنیم، امسال هم کمی دیر تمرینات را شروع کردیم و در چند مسابقه با اینکه شایستگی برد را داشتیم، متأسفانه برنده بازی نشدیم. الان هم تازه ۱۰ هفته گذشته و ۲۴ هفته باقی مانده است. جا دارد از آقای سعید اخباری و کادرشان تشکر کنم؛ ولی به‌هر‌حال فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

همه از حضور روانخواه راضی هستند

حسین ماهینی در ادامه صحبت‌هایش به حضور امید روانخواه در کادرفنی این تیم هم اشاره کرد و گفت: من با آقای روانخواه دوستی دیرینه‌ای دارم. در تیم امید با هم بوده‌ایم. سالیان سال است هم را می‌شناسیم. ایشان مربی‌ای جوان و خیلی خوب است و در این سه‌چهار روزی که آمده است، تمرینات خیلی خوبی انجام داده‌ایم. همه راضی هستند. امیدوارم از این بازی بردهایمان را شروع کنیم و مطمئنم در آخر فصل یکی از تیم‌هایی که صعود خواهد کرد، سایپاست.

حالا حالا‌ها می‌خواهم بازی کنم

ماهینی همچنین درباره زمان خداحافظی‌اش از مستطیل سبز هم گفت: ۱۵ سال است که ۷۵ کیلو هستم و فعلا هم فوتبالم را ادامه می‌دهم و حالا حالا‌ها می‌خواهم فوتبال بازی کنم؛ من نه چاق می‌شوم و نه لاغر و شرایط بدنی خوبی دارم. امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای من در سایپا رقم بخورد، به هرحال حضور در لیگ یک هم تجربه جدیدی است که امسال تجربه می‌کنم. تیم خوبی داریم و تا اینجای فصل هم در چند بازی بدشانسی داشتیم، اما مطمئنم خیلی زود به روند خوبمان برمی گردیم و در نیم فصل دوم یکی از مدعیان صعود خواهیم بود.

کمی بیانیه‌نویسی‌ها را کمتر کنید

کاپیتان سابق پرسپولیس سپس درباره داوری و اینکه ۳ هفته پنالتی‌های محرز برای سایپا گرفته نشده است، بیان کرد: داوری همه‌جا مشکل دارد. در لیگ برتر هم همین مشکل دیده می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم داوران مقصر هستند، چون امکانات ندارند. برای تیم ما بوده و برای تیم‌های حریف هم بوده است. هیچ تیمی در دنیا نمی‌تواند بگوید داوری‌ها همیشه به نفع من یا به ضرر من بوده است. فکر می‌کنم باید این مسائل را از روی داوری برداشت و مقداری به داوران بها بدهند. کمی بیانیه‌نویسی را کمتر کنند و اگر این اتفاق‌ها بیفتد، داور هم می‌تواند بهتر داوری کند. به‌هر‌حال بازیکن و مربی هم اشتباه می‌کنند و داور هم مطمئنا اشتباه می‌کند؛ ولی این فشار‌ها شرایط داوری را هفته به هفته و سال به سال بدتر می‌کند.

۵ تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند

مدافع سابق تیم ملی در ادامه گریزی هم به بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر زد و گفت: امسال ۵ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و برای بقیه برای نیفتادن. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر و فولاد به نظرم مدعیان قهرمانی هستند. تغییراتی که در پرسپولیس انجام شد، برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند. خدا را شکر بازی قبلی را بردند و امیدوارم امسال هم تیم قهرمان شود. مطمئن باشید یحیی گل‌محمدی کارش را بلد است و می‌داند برای کسب قهرمانی چه‌کار باید بکند.

تیم ملی و طارمی به هم نیاز دارند

سؤال آخر از ماهینی در رابطه با شرایط مهدی طارمی بود و او در واکنش به این سؤال گفت: من بعد از این ماجرا با مهدی صحبت کردم. به نظرم تیم ملی و مهدی طارمی به هم نیاز دارند. این سوء‌تفاهمی بود که ایجاد شد. با‌این‌حال کمکی که مهدی می‌تواند به تیم ملی داشته باشد، خیلی مهم است؛ چون ما به جام‌جهانی هم صعود می‌کنیم و در آنجا به مهدی نیاز داریم. امیدوارم دیگر چنین‌اتفاق‌هایی رخ ندهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->