پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

معرفی برنامه‌های دوستدار باتری گوشی

  • کد خبر: ۹۲۹۰۴
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
معرفی برنامه‌های دوستدار باتری گوشی
برای کاهش مصرف باتری گوشی خود می‌توانید از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید. با نصب و اجرای برنامه‌های کاهش مصرف باتری، می‌توانید از خالی شدن سریع باتری گوشی خود جلوگیری کنید.

به گزارش شهرآرانیوز - یکی از مشکلات همیشگی ما با گوشی‌های هوشمندمان تمام شدن شارژ باتری است. به همین دلیل خیلی وقت‌ها دنبال راه‌هایی هستیم تا مصرف شارژ گوشی خود را بهینه کنیم. برخی از دلایل شایعی که به خالی شدن باتری گوشی منجر می‌شوند عبارت‌اند از نصب برنامه‌های غیرضرور و در حال اجرا، بهینه‌سازی نادرست برنامه‌ها، نرم‌افزار‌های مخرب و تبلیغاتی.

برای کاهش مصرف باتری گوشی خود می‌توانید از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید. با نصب و اجرای برنامه‌های کاهش مصرف باتری، می‌توانید از خالی شدن سریع باتری گوشی خود جلوگیری کنید. این برنامه‌ها ابتدا دلایلی را که باعث تمام شدن سریع شارژ باتری شما می‌شوند پیدا می‌کنند. سپس شروع به بهینه‌سازی و کاهش مصرف باتری گوشی شما می‌کنند.

برنامه‌های دوستدار باتری گوشیGreenify

برنامه Greenify یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاهش مصرف باتری است و برنامه‌هایی را که باعث خالی شدن شارژ باتری گوشی شما می‌شوند شناسایی و اجرای آن‌ها را متوقف می‌کند. این برنامه برای گوشی‌های روت‌شده و روت‌نشده مناسب است، اما اپلیکیشن Greenify در دستگاه‌های روت‌شده عملکرد مؤثرتری دارد. همه ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه‌شده در این برنامه رایگان است، اما اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته این اپلیکیشن استفاده کنید، باید نسخه توسعه‌یافته و حرفه‌ای آن را خریداری کنید.


برنامه‌های دوستدار باتری گوشیDumpster

برنامه GSam Battery Monitor برنامه محبوب دیگر برای کاهش مصرف باتری گوشی است. GSam Battery Monitor به‌تن‌هایی هیچ کاری برای صرفه‌جویی در مصرف باتری انجام نمی‌دهد. با این حال، می‌تواند اطلاعاتی درباره برنامه‌هایی که باتری گوشی شما را تخلیه می‌کنند در اختیارتان قرار دهد. می‌توانید از این اطلاعات برای بهبود عمر باتری خود استفاده کنید. این برنامه می‌تواند جزئیاتی درباره میزان زمان مصرف باتری و داده‌های پردازنده را نیز نشان دهد.


برنامه‌های دوستدار باتری گوشیServicely

برنامه Servicely یکی از بهترین برنامه‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری است که تنها روی دستگاه‌های روت شده کار می‌کند. این برنامه با متوقف کردن سرویس‌هایی که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، میزان مصرف باتری گوشی شما را کاهش می‌دهد. Servicely یک برنامه کاربردی است و به همگام‌سازی دائمی نیازی ندارد، اما ممکن است در برخی مواقع در نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها کمی تأخیر داشته باشد. نسخه اصلی این برنامه به صورت کاملا رایگان در دسترس است، اما نسخه حرفه‌ای آن با یک خرید درون‌برنامه‌ای موجود است.


برنامه‌های دوستدار باتری گوشیWakelock Detector

برنامه Wakelock Detector یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی در کاهش مصرف باتری گوشی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌هایی را که باعث خالی شدن سریع باتری گوشی شما می‌شوند پیدا کنید. این برنامه تنها روی گوشی‌های روت‌شده کار می‌کند. با استفاده از Wakelock Detector می‌توانید نصب برنامه‌های مخرب را لغو و برنامه‌هایی جایگزینی برای برنامه‌های حذف‌شده پیدا کنید.


برنامه‌های دوستدار باتری گوشیPower Battery

برنامه کاربردی دیگر برای صرفه جویی در میزان مصرف باتری گوشی، اپلیکیشن Power Battery است. پس از نصب این برنامه، گوشی شما یک تقویت‌کننده انرژی دریافت می‌کند که باعث می‌شود میزان مصرف باتری گوشی تا ۶۰ درصد کاهش پیدا کند. این برنامه علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف باتری، میزان شارژ را نیز تقویت می‌کند. برنامه‌های در حال اجرا را بهینه سازی و حافظه داخلی گوشی را نیز مدیریت می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->