رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان: کامل در کرمان به‌دنبال سوغاتی سه‌امتیازی

  • کد خبر: ۹۳۱۲۷
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان: کامل در کرمان به‌دنبال سوغاتی سه‌امتیازی
هفته جدید لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان برای خراسانی‌ها خارج‌از خانه دنبال می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بعد از یک هفته تعطیلی در نیم‌فصل، از فردا جمعه سوم دی‌ماه، دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز می‌شود. مشهدی‌ها راهی کرمان می‌شوند و دختران فوتبالیست خراسانی نیز در لیگ برتر این رشته باید راهی غرب کشور شوند.

۱۹‌آذرماه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و بعد از آن تیم‌ها به تعطیلاتی یک‌هفته‌ای رفتند تا آماده ادامه این رقابت‌ها شوند. با پایان دور رفت، تقریبا ۴ تیم برتر لیگ شناخته شدند، ۳ تیم نیز امیدوار به برگشت به کورس قهرمانی هستند و گزینه‌های سقوط نیز نمایان شدند. پالایش نفت آبادان، بوتاپارس ایرانیان، پیکان تهران و نصر فردیس به‌همراه ملی‌حفاری، فرهان ملارد و مس رفسنجان، تیم‌های حاضر در رقابت حساس و نزدیک در بالای جدول هستند. هیئت رودان، چیپس‌کامل مشهد، پارس‌آرا شیراز و هیئت اصفهان نیز چهارتیمی هستند که باید برای بقا در این ۷ هفته باقی‌مانده تلاش کنند.

چیپس‌کامل مشهد در اولین تجربه لیگ‌برتری خود شروعی موفق نداشته و یکی از تیم‌های قعرنشین گروه‌یک است. آن‌ها هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند و فقط یک‌امتیاز از یک تساوی کسب کرده‌اند. شاگردان زهرا غلامی همگی جوان و کم‌تجربه‌اند، آن‌ها نیاز داشتند تا در یک نیم‌فصل با فضای لیگ برتر آشنا شوند و انتظار می‌رود حالا در نیم‌فصل دوم کمی متفاوت و با قدرت بیشتری در بازی‌ها ظاهر شوند. آن‌ها دست‌کم در ۲ بازی این شانس را دارند که پیروز شوند و با کسب امتیاز حتی یک پله در جدول بالا بروند تا از خطر حذف و سقوط در امان باشند.

خط حمله تضعیف‌شده مسی‌ها

در اولین بازی دور برگشت دختران تیم کامل، باید راهی کرمان شوند تا خارج‌از‌خانه به‌مصاف مس کرمان بروند. جدال این ۲ تیم در دور رفت که در مشهد برگزار شد، با نتیجه ۳ بر ۱ به پایان رسیده بود. اما شاید اتفاقی که به سود مشهدی‌ها در دور برگشت باشد، این است که تیم مس ۲ خواهر گل‌زنش یعنی نرجس و نجمه کریمی‌نسب را به‌دلیل جراحی زانو در اختیار ندارد و در غیاب آن‌ها مس شانس کمتری برای گل‌زنی دارد.

فرصت پیروزی در شروع نیم‌فصل

مس کرمان در دور رفت فقط ۲ پیروزی مقابل قعرنشینان کسب کرده و ۴ شکست را تجربه کرد. خط حمله آن‌ها از کار افتاده است و در طول ۶ بازی فقط ۶ گل زده‌اند و ۱۵ گل خورده‌اند و هم اکنون با ۶‌امتیاز در رده پنجم جدول هفت‌تیمی گروه‌یک جای گرفته‌اند. در بحث گل‌های زده، چیپس‌کامل مشهد وضعیت بهتری نسبت به حریف دارد و ۸ گل زده برای آن‌ها ثبت شده است. آن‌ها در مقابل ۲۵ گل دریافت کرده‌اند و در انتهای جدول گروه‌یک با یک‌امتیاز قرار دارند.

شاید دیدار دوم با مس کرمان در‌حالی‌که خط حمله تضعیف‌شده‌ای دارد، بتواند کار را برای تیم کامل آسان‌تر کند و با یک پیروزی مهم و حساس، جایگاهش در جدول را بهبود بخشد. در دیگر‌بازی‌های گروه‌یک، هیئت رودان میزبان پویندگان فجر شیراز است و فرهان ملارد هم پالایش نفت آبادان را در خانه میزبانی خواهد کرد. در گروه دوم، اما دیدار جذاب مس رفسنجان و پیکان برگزار می‌شود. پیکان صدرنشین است و مس به‌دنبال دفاع از شخصیت قهرمانی گذشته خود است.

پارس‌آرا شیراز و هیئت اصفهان به‌مصاف هم می‌روند و رقابت کیمیای اسفراین و نصر فردیس نیز بازی بعدی اولین هفته از دور برگشت است. اخبار جدول گل‌زنان نیز قطعا در نیم‌فصل دوم داغ‌تر خواهد شد. اکنون سحر پاپی از تیم ملی‌حفاری اهواز با ۱۰‌گل صدرنشین است، نسا احدی و مارال ترکمان از نصر فردیس و نیز فاطمه ارژنگی از بوتاپارس‌ایرانیان هرکدام با ۹ گل در رده دوم مشترک جدول قرار گرفته‌اند. بازیکنان دیگر در رده‌های بعدی هرکدام ۷ گل به ثمر رسانده‌اند. باید دید در هفته هشتم، این جدول چه تغییراتی خواهد داشت.

کیان در سنندج

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان نیز فردا از ساعت‌۱۳ پیگیری می‌شود. کیان ۲ هفته قبل یک پیروزی ارزشمند در جنوب داشت و توانست به لطف ۳ امتیاز این بازی، از قعر جدول جدا شود و به رده دهم صعود کند. هفته گذشته آن‌ها در خانه شکست خوردند و حالا باید خارج‌از‌خانه در سنندج به میدان بروند. کیان فقط ۵ گل زده و ۱۹ گل خورده است و نیاز دارد تا تفاضل گل خود را بهبود ببخشد. خراسانی‌ها در صورت پیروزی یک پله دیگر در جدول بالا می‌روند. این‌بار حریف دختران کیان نیشابور، تیم زارع‌باتری سنندج است؛ تیمی که با ۷ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است. ۲ برد، یک تساوی و ۳ شکست را متحمل شده‌اند، ۱۳ گل زده‌اند و ۱۰ گل نیز دریافت کرده‌اند.

تیم سنندج هفته گذشته در یک شهرآورد کردی به میدان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. ۲ هفته قبل نیز یک شکست سنگین ۷‌بر ۱ مقابل خاتون تجربه کرده بود و حالا عطش کسب پیروزی دارد. زهره جلالی و غزاله بنی‌طالبی، ۲ مدافع شاخص این تیم هستند که از‌سوی مریم ایراندوست به اردوی تیم ملی هم فراخوانده شده‌اند. فاطمه شبان، کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از عناصر کلیدی زارع‌باتری است که تیم‌ها از گل‌زنی‌های او در امان نیستند. زهرا حاتم‌نژاد نیز ماشین گل‌زنی این‌روز‌های زارع‌باتری است و دروازه کیان را تهدید می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->