داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

«کیان» و «کامل» به‌دنبال رهایی از قعر جدول لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۹۱۳۵۹
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
«کیان» و «کامل» به‌دنبال رهایی از قعر جدول لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان
فردا در آخرین‌بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود خواهندرفت.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فردا جمعه، آخرین هفته از نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان با ۶ بازی پیگیری می‌شود. فوتسالیست‌ها به ایستگاه پایانی رسیده‌اند و نیمی از راه را طی کرده‌اند و فرصت زیادی برای جبران شکست‌ها و امتیازات از‌دست‌داده ندارند؛ اما فوتبالی‌ها در ابتدای راه هستند و قرار است در هفته پنجم به میدان بروند. هر ۲ نماینده خراسان رضوی در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال بدون پیروزی قعر‌نشین جدول بازی‌ها هستند و باید در این هفته خارج از شهر خود به‌دنبال امتیاز و بهبود جایگاهشان بروند.

دیدار سخت خارج‌از‌خانه چیپس

چیپس کامل مشهد روز جمعه ۱۹‌آذر، باید خارج‌از‌خانه برابر فرهان ملارد به میدان برود. دختران فوتسالیست مشهدی هفته گذشته در گروه خود قرعه استراحت داشتند و از ۱۵‌روز پیش هنوز به میدان نرفته‌اند. با‌این‌حال آن‌ها در این هفته باید راهی ملارد شوند و آخرین بازی خود در نیم‌فصل اول را خارج‌از‌خانه پیگیری کنند.

نماینده مشهد وضعیت مساعدی در جدول ندارد، در بازی‌های گذشته به پیروزی نرسیده و فقط یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است. حریف روز جمعه چیپس، تیم سوم جدول گروه‌یک است. ملارد همچون نماینده مشهد تیم تازه‌وارد لیگ است و از ۵ بازی گذشته خود ۳ پیروزی، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده است.

۲۵ گل توسط بازیکنان این تیم به ثمر رسیده است و ۱۹ گل نیز خورده‌اند و درنهایت با ۱۰‌امتیاز در رده سوم جدول جای دارند. آن‌ها حریف جدی بوتاپارس ایرانیان هستند که با یک‌امتیاز بیشتر در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند و فرهان در کمین است تا بتواند جای این تیم را در رده دوم بگیرد. چیپس‌کامل هم بدون برد، با ۷ گل زده و ۲۲ گل خورده، با یک‌امتیاز قعرنشین جدول گروه‌یک است.

صدرنشین گروه آن‌ها یعنی پالایش نفت آبادان در آخرین هفته از نیم‌فصل استراحت دارد و با ۱۶‌امتیاز برای تیم‌های رده‌های پایین‌تر دست‌نیافتنی شده است. در مقابل، بوتاپارس، تیم دوم جدول، بازی آسانی برابر هیئت رودان خواهد داشت. البته هنوز هیچ دیداری لغو نشده، ولی ممکن است دیدار شیراز برگزار نشود. پویندگان فجر شیراز هفته گذشته به‌دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنانش به آنفلوانزا در بازی قبلی خود حاضر نشدند و حالا باید دید در بازی خانگی خود با بهبود بازیکنان فجر می‌توانند به میدان بروند یا خیر.

گروه دوم نیز بازی‌های تقریبا آسان و کم‌حاشیه‌ای را در پیش دارد. پیکان تهران، تیم صدرنشین، به‌مصاف کیمیای اسفراین می‌رود. نصر فردیس، تیم دوم گروه، با سرمربی جدید خود استراحت دارد. مس رفسنجان برای بهبود جایگاهش به‌دنبال پیروزی برابر هیئت اصفهان است و پارس‌آرا شیراز میزبان ملی‌حفاری اهواز خواهد بود.

فرصت جدا‌شدن از قعر فوتبالی

بعد از شکست خانگی دختران کیان نیشابور در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان، روز جمعه فوتبالیست‌های استان باید راهی جنوب کشور شوند و با تیم سارگل بوشهر به رقابت بپردازند. سارگل بوشهر، شرایط چندان بهتری نسبت به کیان ندارد؛ اما آن‌ها دست‌کم یک‌امتیاز را کسب کرده‌اند. سارگل یک تساوی و ۳ باخت داشته است. هنوز حتی یک گل نیز به حریفان نزده‌اند و در مقابل، ۱۷‌گل خورده‌اند. سارگل با یک‌امتیاز در رده دهم جدول دوازده‌تیمی قرار دارد. کیان با ۴ شکست، یک گل زده و ۱۶ گل خورده بدون امتیاز قعرنشین لیگ است. کیان این فرصت را دارد که در صورت پیروزی یا حتی تساوی بتواند خود را از انتهای جدول جدا کند.

دیدار خانگی جذاب ملوان با سپاهان

خاتون بم هفته گذشته در شهرآورد کرمانی‌ها، بازی را ۱ بر ۰ به شهرداری سیرجان واگذار کرد. آن‌ها این هفته با زارع باتری سنندج دیدار می‌کنند و شهرداری سیرجان نیز با پالایش گاز ایلام رقابت می‌کند. ذوبی‌ها به‌مصاف نماینده البرز می‌روند و همیاری آذربایجان غربی و ملی‌پوشان شهرکرد باهم دیدار می‌کنند. جذاب‌ترین بازی هفته پنجم به دیدار خانگی ملوان اختصاص دارد که میزبان سپاهان اصفهان هستند. هر ۲ تیم با هم فقط یک‌امتیاز فاصله دارند و ملوان برای باقی‌ماندن در صدر، نیاز دارد این بازی را پیروز شود. ۵ تیم اول جدول رقابتی شانه‌به‌شانه دارند و هر هفته این امکان وجود دارد که ۳ تیم نخست جدول تغییر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->