داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

هفته پرگل لیگ برتر فوتسال بانوان: ۵ بازی با ۵۲ گل

  • کد خبر: ۹۰۵۵۳
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
هفته پرگل لیگ برتر فوتسال بانوان: ۵ بازی با ۵۲ گل
در روزی که مشهدی‌های لیگ استراحت داشتند هفته‌ای پرگل در فوتسال بانوان ایران رقم خورد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در هفته‌ای که مشهدی‌های لیگ برتر فوتسال استراحت داشتند، یک دیدار برگزار نشد و در ۵ بازی، ۵۲ گل رد‌و‌بدل شد.

غیبت شیرازی‌ها در تهران

هفته ششم لیگ برتر فوتسال قرار بود با ۶‌بازی برگزار شود؛ اما با غیبت یکی از تیم‌ها، فقط ۵ دیدار پیگیری شد. شیرازی‌های گروه اول این هفته برابر بوتاپارس ایرانیان غایب بودند. بوتا‌پارس ایرانیان که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است، قرار بود در خانه با پویندگان صنعت فجر شیراز دیدار کند؛ اما پویندگان به تهران نیامد و بوتا‌پارس ۳ بر ۰ پیروز بازی معرفی شد. بدین‌ترتیب پویندگان صنعت شیراز، زنگ بی‌نظمی در لیگ برتر فوتسال را به صدا درآورد و اولین تیمی شد که در یک بازی رسمی حاضر نمی‌شود. باید دید سازمان لیگ فوتسال ایران چه جریمه‌ای را برای تیم پویندگان شیراز در نظر می‌گیرد.

موضوع غیبت تیم‌ها در فصول گذشته همواره به اعتبار لیگ برتر فوتسال بانوان آسیب زده است. البته فصل گذشته هر یک از تیم‌ها یک فرصت برای غیبت در بازی‌ها داشتند، ولی هنوز موضع سازمان لیگ در این فصل اعلام نشده است. این پیروزی به بوتا‌پارس کمک کرد تا با ۱۱‌امتیاز از ۵ بازی، رتبه دوم خود در جدول هفت‌تیمی گروه‌یک را حفظ کند.
تیم تهرانی پشت‌سر تیم پالایش نفت آبادان قرار دارد و تلاش می‌کند با حفظ همین جایگاه وارد مرحله دوم لیگ برتر فوتسال بانوان شود. در سوی مقابل، شکست تیم پویندگان، سبب شد تیم شیرازی در همان رتبه پنجم جدول گروه‌یک بماند. این تیم از ۵ بازی، ۴‌امتیاز کسب کرده است.

۵۲ گل در ۵ بازی

اما ۵ بازی دیگر این هفته برگزار شد و ۵۲ بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت. در پرگل‌ترین دیدار این هفته تیم پالایش نفت‌آبادان ۱۳‌بر‌۲ هیئت فوتبال رودان را شکست داد و صدرنشینی خود را در گروه اول تثبیت کرد. آبادان با ۱۶‌امتیاز با فاصله زیاد با تیم دوم در صدر جدول گروه‌یک قرار دارد. از این گروه چیپس کامل مشهد استراحت داشت، اما نتایج دیگر‌بازی‌ها جایگاه آن‌ها را تغییر نداد و همچنان با یک‌امتیاز در رده آخر گروه‌یک جای دارند.

از گروه دوم، پیکان تهران استراحت داشت؛ اما با ۱۵‌امتیاز در صدر جدول گروه ۲ باقی ماند. ملی‌حفاری اهواز نیز ۱۰‌بر ۱ هیئت اصفهان را شکست داد. بازی شایان‌توجه این هفته، دیدار خانگی نصر فردیس با پارس‌آرای شیراز بود. از‌این‌جهت این بازی دیدنی بود که ۲ روز پیش، سرمربی تیم نصر تغییر کرد و فاطمه شریف، مربی مشهدی، روی نیمکت این تیم نشست که این خبر حسابی جنجال به پا کرد. نصر فردیس در آخرین بازی نیم‌فصل اول خود با ۹ گل تیم پارس‌آرای شیراز را شکست داد.

در آستانه نیم‌فصل

هفته آینده جمعه ۱۹‌آذر، آخرین دیدار‌های نیم‌فصل اول برگزار می‌شود. چیپس مشهد باید خارج‌از‌خانه مقابل فرهان ملارد به میدان برود. پویندگان فجر، تیم غایب این هفته، در خانه میزبان مس کرمان است و هیئت رودان با بوتاپارس دیدار می‌کند. صدرنشین گروه، پالایش نفت، نیز استراحت خواهد داشت. در گروه دوم هم اصفهان، اسفراین و شیراز میزبان مس، پیکان و ملی‌حفاری خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->