تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

تیم بسکتبال زنان اکسون بدون شکست در صدر گروه ب / پاز کوارتر دوم فقط ۲ امتیاز گرفت!

  • کد خبر: ۹۳۹۴۷
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
تیم بسکتبال زنان اکسون بدون شکست در صدر گروه ب / پاز کوارتر دوم فقط ۲ امتیاز گرفت!
تیم بسکتبال زنان اکسون از سذ پاز تهران گذشت

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر تیم بسکتبال بانوان اکسون با برتری ۵۹ - ۳۱ برابر پاز تهران با ۸ پیروزی و بدون شکست تیم اول گروه ب سوپرلیگ بانوان شد.
رقابت در کوارتر نخست پایاپای بود. سوگند قائدعلم برای پاز و شیدا شجاعی برای اکسون سبد‌های نخست را گرفتند تا از ابتدا نشان دهند که هردو بازیکنان ممتاز تیم خودشانند. شجاعی سبد بعد را گرفت و سیمین حبیبی‌عصر پاسخ داد تا پانته‌آ آراکلیان با تک پرتاب آزاد پاز را پیش بیاندازد. فرزانه فروتن‌فرد برتری اکسون را پس گرفت، اما ۳ امتیازی قائدعلم پاز را دوباره پیش انداخت. ۳ پرتاب آزاد نگین رسولی‌پور و شجاعی اکسون را ۹ - ۸ فاتح کوارتر نخست کرد.
کوارتر دوم پاز فقط ۲ امتیاز با عاطفه محراب‌بیگی گرفت و نسرین فلاح، شجاعی، فروتن‌فرد، رسولی‌پور، زینب غفاری و سحر نجفی ۱۴ امتیاز برای اکسون گرفتند تا ۲۳ - ۱۰ پیش باشند.
پاز کوارتر سوم با حضور یاسمین زینعلی و ۶ امتیاز او، همراه امتیازاتی که محراب‌بیگی، حبیبی‌عصر، انیس گریوانی، قائدعلم و آرینا مردانی گرفتند ۱۴ - ۱۲ مقابل اکسون که عسل پورحیدری و عسل محسنی را هم به زمین آورده بود به برتری رسید.
کوارتر چهارم گریوانی سبد اول را گرفت و اعتماد و رسولی‌پور تلافی کردند. آراکلیان ۳ امتیازی‌زد. اکسون با شجاعی، رسولی‌پور و فلاح به ۵۱ می‌رسد و قائدعلم سبد آخر پاز را می‌گیرد تا اختلاف را به ۲۰ کاهش دهد، اما اکسون ۸ امتیاز دیگر می‌گیرد تا ۵۹ - ۳۱ این دیدار را هم ببرد و کارش را بدون شکست در گروه ب تمام کند.
شیدا شجاعی (۲۷:۵۴ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۲۲ بازیکن برجسته میدان شد. او همچنین امتیازآورتربن بازیکن میدان هم نام گرفت.
سوگند قائد علم (۳۶:۱۱ دقیقه) با ۹ امتیاز، ۶ ریباند،۲ پاس گل و کارایی ۱۰ بهترین بازیکن پاز در این رقابت بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->