سرخط خبرها

حمله مددی به مجیدی: در دبی چه گذشت آقای مجیدی؟!

  • کد خبر: ۹۵۲۱۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
حمله مددی به مجیدی: در دبی چه گذشت آقای مجیدی؟!
احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به دنبال اظهارات فرهاد مجیدی علیه سرمربی استقلال دست به افشاء گری زده و به اتفاقات اردوی فصل پیش استقلال در دبی امارات اشاره کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به دنبال اظهارات مجیدی بعد از بازی با مس رفسنجان دست به افشاء گری زده است. او ابتدا به دلایل جذب نشدن شیمبا اشاره دارد: «مجیدی هم خوب می‌دانست که شیمبا علاقه‌ای برای حضور دراستقلال ندارد. این بازیکن بعد از شنیدن پیشنهاد فولاد تصمیم گرفت دیگر جواب ایمیل‌ها و تماس‌های ما را ندهد تا مدت زمان یک هفته‌ای بگذرد و بعد از آن بلافاصله با فولاد قرارداد بست. هواداران یادشان نرفته که مجیدی به خاطر جذب بازیکنانش از مدیریت تشکر کرد، اما چند روز بعد و در حالی که در بیمارستان بستری بودم، دوباره لب به انتقاد گشود! واقعا معنی این رفتار‌های دوگانه مجیدی چیست؟!»

مدیرعالم سابق باشگاه استقلال به اتفاقات امارات درزمان حضوراستقلال برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان فصل پیش که حواشی زیادی ایجاد کرد نیز اشاره دارد: «آقای مجیدی یادش نرفته که علیرغم عرف معمول و با هزینه‌های گزاف ۸ روز زودتر تیم را به دبی اعزام کردیم که او دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه گیری نداشته باشد. مجیدی توضیح دهد آن ۸ روز در دبی و به ویژه در هتل محل اقامت تیم چه گذشت؟! گزارش نهاد‌های مربوطه مستند است و حتی وزیر محترم ورزش نیز از آن اتفاقات اعلام انزجار کردند، اما اگر مجیدی دوست داشته باشد در این مورد هم صحبت کنیم. بنده که در آن روز‌ها بیمار بودم و با کرونا دست و پنجه نرم می‌کردم، اما اگر آن اتفاقات زشت و افتضاحات اردوی دبی رخ نمی‌داد و او استقلال را دوست می‌داشت و بالای سر تیمش بود، شاید الهلال را شکست می‌دادیم و جایگاهی بهتر در آسیا کسب می‌کردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->