شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تخطی از سرعت مطمئنه ۳ خودرو را واژگون کرد

  • کد خبر: ۹۶۲۴
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
تخطی از سرعت مطمئنه ۳ خودرو را واژگون کرد
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از لغزندگی و مه‌گرفتگی در کلیه محورهای خراسان رضوی به جز دو محور گناباد به قائن و گناباد به بجستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدعلی احسانبخش اظهار کرد: در کلیه محور‌های خراسان رضوی بارندگی و لغزندگی مسیر وجود دارد.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در مسیر قوچان به درگز (گردنه تیوان)، مشهد به کلات (گردنه گوجگی)، مشهد به تربت حیدریه (گردنه خماری)، ریزش برف با شدت بیشتری نسبت به سایر محور‌های استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه همکاران راهداری مشغول شن و نمک پاشی در محور‌های مذکور هستند، از مه‌گرفتگی و محدودیت دید در محور‌های مشهد به سرخس (گردنه مزداوند)، مشهد به کلات (گردنه گوجگی)، گلمکان و محور سبزوار به قوچان در محدوده سرولایت خبر داد.

احسانبخش تاکید کرد: کلیه محور‌های استان به جز محور‌های گناباد به قائن و گناباد به بجستان لغزنده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از وقوع سه حادثه رانندگی در محور‌های خراسان رضوی از ابتدای صبح امروز هم خبر داد و گفت: هر سه مورد، واژگونی خودرو بوده که منجر به مجروحیت سرنشینان شده و علت نیز، تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

وی متذکر شد: با توجه به شرایط لغزندگی و بارش، رعایت سرعت مطمئنه و توجه به فاصله طولی با خودروی جلو، دو توصیه مهم و جدی پلیس راه به رانندگان است.

احسانبخش با بیان اینکه رانندگان در مناطق مه گرفته حتما با چراغ روشن حرکت کنند تا خودرو برای سایر رانندگان قابل مشاهده و تشخیص باشد، از رانندگان خواست در صورت بروز حادثه رانندگی، خودرو‌ها را به شانه خاکی جاده هدایت کنند چرا که در غیر این صورت به علت مه گرفتگی و لغزندگی ممکن است سایر خودرو‌های مسیر نیز با آن‌ها برخورد و تصادف‌های زنجیره‌ای در مسیر رقم بخورد.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد: تصادفات تا سقف ۶ونیم میلیون تومان خسارت نیازی به ترسیم کروکی و حضور پلیس نیست و رانندگان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی بیمه در مسیر، نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد حتما قبل از سفر از طریق تلفن ۲۴ ساعته ۳۳۸۲۲۳۹۲ _۰۵۱ از وضعیت ترافیکی و شرایط محور‌ها مطلع شوند و تجهیزات زمستانی و ایمنی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->