جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

مردم پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند

  • کد خبر: ۹۶۵۱
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
مردم پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند
 استاندار خراسان رضوی گفت: مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی روز جمعه در راهپیمایی میثاق با ولایت در مشهد  افزود: امروز حماسه ملی در خراسان رضوی و مشهد رقم زده شد و مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی نشان دادند که همواره با ولایت مداری از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.
وی اظهار داشت: دشمنان نظام نیز بدانند که ملت غیور ایران همیشه در صف مقدم حمایت از انقلاب بوده و هستند و نمی‌توانند از این صف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب عبور کنند.
وی گفت: مردم در جهت پیشرفت و توسعه کشور همیشه کنار مسئولان پای کار بوده‌اند و این حضور پرشور جای تقدیر دارد، مسئولان نیز باید قدردان این ملت غیور باشند.
راهپیمایی میثاق با ولایت روز جمعه در حرکتی هماهنگ و ضداستکباری در شهر‌های مختلف کشور برپا شد و مردم شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله مشهد نیز همصدا با سایر ملت ایران حرکات آشوب طلبانه اخیر را محکوم کردند.

در راهپیمایی مردم مشهد، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی خراسان رضوی از جمله استاندار، رئیس کل دادگستری استان و امام جمعه مشهد نیز پیشاپیش مردم حضور داشتند.

 

منیع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->