نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

۲ نفتی دیگر با گوهری در پرسپولیس همبازی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۹۸۰۷۴
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
۲ نفتی دیگر با گوهری در پرسپولیس همبازی می‌شوند؟
پرسپولیس به جز گوهری خواهان جذب ۲ بازیکن دیگر نفت آبادان شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شروع شده و در سراشیبی تمام شدن است، اما باشگاه پرسپولیس تا این لحظه فقط یک بازیکن به نام احمد گوهری را جذب کرده است.



با این وجود اخبار و شایعات زیادی در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس شنیده می‌شود. در چند روز گذشته شایعه شد که باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند است تا چند بازیکن از تیم صنعت نفت آبادان جذب کند که البته با جذب احمد گوهری از این تیم تا حدی هم این موضوع قطعیت پیدا کرد.



باشگاه صنعت نفت مدت‌هاست که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل حتی علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت هم تمرینات این تیم را ترک کرد. در همین خصوص باتوجه به میزان کم دریافتی بازیکنان صنعت نفت آن‌ها می‌توانند به راحتی از این باشگاه جدا شوند.



در همین راستا در چند روز گذشته شنیده شد که به جز احمد گوهری، شروین بزرگ و امید حامدی‌فر دو بازیکن صنعت نفت در فهرست خرید پرسپولیس حضور دارند و حتی اعلام شد باشگاه پرسپولیس برای جذب آن‌ها به این باشگاه نامه زده است. 



پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که برخلاف برخی اخبار، نام شروین بزرگ و حامدی‌فر در فهرست پرسپولیس حضور ندارد، اما ممکن است اگر بازیکنان مدنظر کادرفنی سرخ‌ها به این تیم جذب نشوند آن وقت نام این بازیکنان به فهرست پرسپولیس اضافه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->