هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی تمام بدهی‌های استقلال تعیین تکلیف شد| کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌ها یحیی گل‌محمدی همچنان از پرسپولیس طلبکار بازارگرمی به سبک رضاییان و احمدزاده ستاره پرسپولیس همچنان سهمیه است؟ سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی استقلال تهران و نساجی| آغاز ۳ فینال نکونام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال| ادامه کورس با استقلال بهترین بازیکن والیبال ایران در روز شکست که بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال(۳ خرداد ۱۴۰۳)|گام اول با شکست اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی
سرخط خبرها

ادعای بازیکن ازبک مدنظر استقلال: مجیدی در ایران منتظر من است!

  • کد خبر: ۹۸۴۰۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
ادعای بازیکن ازبک مدنظر استقلال: مجیدی در ایران منتظر من است!
گزینه جدید استقلال آماده بازی در لیگ برتر ایران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عزیزبک آمانوف، هافبک تیم ملی ازبکستان و عضو باشگاه لوکوموتیو، دیروز به تهران آمد تا اقدامات لازم برای امضای قرارداد را با باشگاه استقلال انجام دهد. ستاره جدید آبی‌ها در اولین مصاحبه اش با سایت «اسپورت» ازبکستان درباره چگونگی ملحق شدن به استقلال صحبت کرد. مصاحبه آمانوف را با رسانه ازبک می‌توانید در زیر بخوانید.

عزیزبک، عضویت در باشگاه استقلال را تبریک می‌گوییم. چگونه این انتقال رخ داد؟

زمانی که در دبی با تیم ملی تمرین می‌کردیم، از استقلال پیشنهاد دریافت کردیم. درواقع حتی قبل از آن نیز شایعاتی درباره آن وجود داشت. بعد‌ها که وارد دبی شدم، پیشنهادی قطعی از ایرانی‌ها دریافت کردم. سرمربی باشگاه، فرهاد مجیدی، من را می‌خواست. در ابتدا فکر نمی‌کردم علاقه استقلال جدی باشد، اما مربی علاقه زیادی به من داشت. پس از آن پیشنهاد را بررسی کردم و درنهایت برای دوونیم سال به توافق رسیدیم.

معمولا عادت کرده ایم که قرارداد یک ساله یا یک‌ونیم ساله باشد، اما شما قرارداد دوونیم ساله با استقلال را پذیرفتید. چرا؟

باشگاه ایرانی به من پیشنهاد قراردادی دوونیم ساله داد و خواستار قرارداد برای این مدت شد. راستش من قراردادی یک ونیم ساله می‌خواستم. بااین حال، استقلال خواهان قراردادی دوونیم ساله بود. سپس باهم مذاکره کردیم و درنهایت با پیشنهاد آن‌ها موافقت کردم.

استقلال از تیم‌های مطرح ایران است. مرحله جدیدی در فعالیت فوتبالی شما آغاز می‌شود. باتوجه به این موضوع، آیا می‌توانید بگویید که آماده لژیونرشدن هستید؟

من برای چالش‌های جدید آماده ام. می‌خواهم خودم را به عنوان لژیونر امتحان کنم. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بااین حال، یک شخص هرگز نمی‌تواند کامل آماده باشد. در این صورت ما به خدا توکل می‌کنیم. آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، برای من رؤیاست، اما همه تلاشم را خواهم کرد.

خداحافظی با لوکوموتیو سخت بود؟

از تیم خداحافظی کردم، چون مدت زیادی است که در لوکوموتیو بازی می‌کنم. این باشگاه بخشی از من شده است. برای لوکوموتیو بازی کردم و در این تیم پیشرفت کردم.

زمانی که پیشنهاد جدی از استقلال دریافت کردید، درباره این باشگاه ایرانی پرس وجو کردید؟

درباره باشگاه استقلال پرسیدم و بازی هایشان را هم دیدم. در مسابقات لیگ برتر ایران همیشه قوی‌ترین بازیکنان برای این تیم بازی کرده اند. آن‌ها تا آخر می‌جنگند، اما زمانی که پس از دیدن همه این‌ها با چشمان خودم تیم را در آینده ببینم، می‌توانم پاسخ روشنی به این سؤال به شما بدهم. من هنوز نمی‌توانم تفاوتی با آنچه در تلویزیون دیدم، تشخیص دهم.

در تیم جدید فرصتی برای صحبت کردن با سرمربی تیم داشتید؟

یک بار با مربی صحبت کردم. او به من گفت منتظرت هستم هرچه زودتر بیایی و باهم بیشتر صحبت کنیم. به زودی او را خواهم دید.

دوست دارم درباره تیم ملی خودمان بپرسم. آیا دیدار در دبی بدون مشکل پیش رفت؟

اردو به خوبی پیش رفت. همه بازیکنان زحمت کشیدند. بچه‌ها در این اردوی تمرینی به شرایط خوبی رسیدند. بیشتر آن‌ها برای رقابت‌ها آماده بودند. بازیکنان در اردوی امارات چند روزی را باهم سپری کردند و بیشتر باهم آشنا شدند.

زمانی که در دبی با تیم ملی تمرین می‌کردید، پیشنهاد «استقلال» حواس شما را پرت کرد؟

مدیربرنامه من عمدتا درگیر پیشنهاد بود. زمانی که آنجا بودیم، نماینده ام گاهی اطلاعاتی را دراین زمینه به من می‌داد. این وظیفه من نیست که با باشگاه مذاکره کنم. در آن زمان تمرکزم روی تیم ملی بود.

هدف شما از حضور در باشگاه استقلال چیست؟‌

می‌خواهم در تیم جدیدم خوب بازی کنم و تأثیر مثبتی از خودم به جا بگذارم. هدفم این است که ذهنیت خوبی از فوتبال ازبکستان در لیگ ایران به جا بگذارم. زمانی سرور جپاروف هم در آنجا بازی می‌کرد و نام خوبی برای خودش دست وپا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->