معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

برگزاری مراسم اعتکاف ۱۴۰۰ در خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر: ۹۸۵۸۸
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
  • ۱
برگزاری مراسم اعتکاف ۱۴۰۰ در خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم باشکوه اعتکاف امسال در ایام الابیض ماه رجب در همه شهرستان‌های استان دایر است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین صاحبقرانی با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و در آستانه ایام الابیض و نیز با توجه به نزدیک شدن به ماه های شعبان و رمضان افزود: امسال همه محافل انس با قرآن کریم و نیز برنامه های معنوی اعتکاف در خراسان رضوی در این ماه ها به ویژه سیزدهم تا پانزدهم رجب برگزار می شود.

وی گفت: امسال با توجه به دستورالعمل ستاد کرونای استان بنا داریم مراسم معنوی اعتکاف را در استان برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: اَیامُ البیض (به معنای روزهای سفید)، به روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه قمری گفته می‌شود.

در روایات بر روزه گرفتن در این ایام تأکید شده است نزد شیعیان، ایام البیض رجب و در مرتبه بعد شعبان و رمضان، از اهمیتی ویژه برخوردار است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
0
سلام چرا امسال قرعه کشی اعتکاف مسجد گوهرشاد برگزار نشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->