پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد!
سرخط خبرها

میلاد جهانی: هدفم رسیدن به تیم‌ملی است

  • کد خبر: ۹۸۷۵۹
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
میلاد جهانی: هدفم رسیدن به تیم‌ملی است
اولین گفت‌وگوی «میلاد جهانی» بعد از پیوستنش به تیم فوتبال سپاهان منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خرید جدید طلایی‌پوشان اصفهانی امیدوار است حضور در این تیم بتواند زمینه‌ساز نگاه ویژه اسکوچیچ به او در سال منتهی به جام‌جهانی شود. میلاد جهانی سرانجام تصمیمش را گرفت و پس از توافق با مدیران باشگاه ذوب‌آهن راه جدایی از این تیم را پس از یک‌ونیم فصل حضور گرفت. جهانی که به‌صورت رسمی خبر انتقالش به سپاهان را اعلام کرده است، دیروز در مصاحبه‌ای با ورزش ۳ از آخرین وضعیتش صحبت کرد.

بخشی از پول‌هایم را به ذوب‌آهن دادم تا رضایت‌نامه گرفتم

جهانی درباره دلایل جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: «قبل از هر چیز باید از ذوب‌آهن تشکر کنم. خاطرات خوشی از این تیم دارم، ولی اوضاع آن‌طور که مطابق انتظارم بود، پیش نرفت. مشکلاتی وجود داشت که اجازه نداد از نظر فنی بتوانم شرایط ایدئالی پیدا کنم. به‌هرحال باتوجه‌به همه این مسائل، بخشی از پولی را که از باشگاه ذوب‌آهن گرفته بودم، پس دادم تا بتوانم به سپاهان بیایم.»

می‌خواهیم سپاهان را به روز‌های خوبش در آسیا برگردانیم

او درباره انتخاب سپاهان نیز صحبت کرد و گفت: «سپاهان از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست. انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ‌برتر داریم. می‌خواهیم سپاهان را در آسیا هم به روز‌های خوبش بازگردانیم. سپاهان تیمی بسیار خوب است که اکنون بازیکنان خیلی بزرگی هم در تیم حضور دارند. از همه بهتر حضور محرم نویدکیاست که همیشه دوست داشته‌ام با ایشان کار کنم.

او از نظر شخصیتی نسبت به مربیان دیگر بسیار متفاوت است. احساس می‌کنم در سپاهان آرامش بیشتری خواهم داشت و این آرامش به من کمک خواهد کرد تا فوتبال بهتری ارائه کنم، چون همیشه وقتی آرامش دارم و از نظر ذهنی دغدغه‌ای نداشته باشم، می‌توانم از نظر فنی خیلی بهتر باشم. ضمن اینکه در یک‌ونیم سال گذشته خانواده‌ام به زندگی در اصفهان خو گرفته‌اند و یکی‌دیگر از دلایل انتخاب سپاهان همین موضوع بود.»

برایم مهم نیست چقدر در زمین حاضر باشم

او درباره رقابت شدیدی که در سپاهان برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد نیز حرف زد و درباره این موضوع بیان کرد: «مهاجمان خیلی خوبی اینجا هستند که سابقه آقای گلی هم دارند. با این وضعیت، خیلی خوش‌بینم که من هم همان آقای پاس گلی بشوم که خودم و همه انتظار دارند. به‌هرحال، همه بازیکنانی که در تیم حضور دارند، بازیکنان بزرگی هستند. من همه تلاشم را خواهم کرد که مثمرثمر باشم. برایم فرقی نمی‌کند که چقدر در زمین باشم، ولی هروقت بازی کنم، با تمام وجودم برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد تا سپاهان موفق باشد و این هدف کلی مجموعه ماست.»

امیدوارم به تیم‌ملی برسم

بخش دیگری از صحبت‌های میلاد جهانی درباره اهدافش در سپاهان بود و او دراین‌باره بیان کرد: «هدفم در سپاهان قهرمانی در ایران و آسیاست. این تیم هیچ‌چیزی برای قهرمانی در ایران و آسیا کم ندارد. واقعا همه‌چیز در اینجا نسبت به تیم‌های دیگری که در آن‌ها بازی کرده‌ام، فرق دارد. همه‌چیز سر جایش است. در حد تیمی اروپایی امکانات وجود دارد و همین مسائل هم هست که من را امیدوار می‌کند که به رسیدن به اهدافم که قهرمانی در ایران و آسیاست، بسیار امیدوار و خوش‌بین باشم.»

جهانی که امیدوار است با درخشش در سپاهان بتواند به تیم‌ملی برسد، درباره این موضوع هم صحبت کرد و افزود: «من در نفت آبادان روز‌های بسیار خوبی با اسکوچیچ داشتم. به ذوب‌آهن آمده بودم تا به تیم‌ملی برسم، ولی همان‌طور که گفتم، شرایط اصلا خوب پیش نرفت. در سال منتهی جام‌جهانی هستیم و بسیار امیدوارم با درخشش در سپاهان به تیم‌ملی برسم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->