احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی با استقلال به رکوردها رحم نمی‌کند

  • کد خبر: ۹۹۵۹۲
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
فرهاد مجیدی با استقلال به رکوردها رحم نمی‌کند
تیم استقلال با فرهاد مجیدی تا اینجای کار توانسته رکوردهای خوبی از خود به جای بگذارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در لیگ بیست‌ویکم با هدایت فرهاد مجیدی فصل متفاوتی را سپری می‌کند. آبی‌پوشان تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر با ۴۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و عزم‌شان برای رسیدن به قهرمانی جدی بوده است. استقلال در سال‌های اخیر هیچ وقت چنین ثباتی نداشته است و حالا مجیدی توانسته بعد از سال‌ها این تیم را در قامت یک تیم مدعی نشان بدهد.

علاوه بر صدرنشینی استقلال، مجیدی این تیم را صاحب چند رکورد کرده است. استقلال در کنار مس رفسنجان با ۲۸ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد و با ۶ گل خورده بهترین خط دفاعی را به نام خود ثبت کرده است. مهم‌ترین فاکتور مثبت استقلال عدم شکست ناپذیری تا پایان هفته هفدهم بوده است. در واقع مجیدی تنها مربی استقلال است که توانسته ۱۸ هفته تیمش را بدون شکست حفظ کند.

بهترین آمار شکست ناپذیری یک تیم به سپاهان بازمی‌گردد که در سال ۸۹، با هدایت امیر قلعه‌نویی از هفته هشتم تا بیست‌وهشتم شکستی را تجربه نکرد. اگر مجیدی با استقلال ۳ بازی بدون شکست را سپری کند به تنهایی در صدر مربیانی قرار می‌گیرد که تیمش شکست نخورده است. مجیدی همچنین به اولین مربی در لیگ برتر تبدیل شده که با کمتر از ۵۰ بازی سرمربی در لیگ امتیاز‌های زیادی را با استقلال گرفت.

اگر مجیدی بتواند استقلال را قهرمان کند پس از ۹ فصل آبی‌پوشان دوباره قهرمان لیگ می‌شوند. جالب است که آخرین کاپ قهرمانی استقلال را خود مجیدی به عنوان بازیکن بالای سر برد. قهرمانی مجیدی با استقلال می‌تواند او را از بیش از گذشته بین هواداران محبوب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->