سرخط خبرها

هواداران استقلال:قرارداد حسین زاده را ۵ ساله تمدید کنید

  • کد خبر: ۹۹۷۷۸
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
هواداران استقلال:قرارداد حسین زاده را ۵ ساله تمدید کنید
هواداران باشگاه استقلال توقع دارند مدیران این باشگاه به سرعت در راستای تمدید قرارداد بلند مدت حسین زاده قدم بردارند تا این بازیکن به راحتی از استقلال جدا نشود. حسین زاده با استقلال قرارداد ۲ ساله دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درسال‌های اخیر سیاست گذاری‌های نامناسب سبب شده برخی ستاره‌های جوان باشگاه استقلال به راحتی از این باشگاه جدا شوند.  به عنوان مثال اتفاقاتی که منجر به جدایی اللهیار صیادمنش و حضور او در تیم فنرباغچه ترکیه شد باعث شد هواداران تا سال‌ها پس از این جدایی حسرت چنین بازیکنانی را بخورند و بابت سوءمدیریت در ساختار مدیریت باشگاه افسوس بخورند.

در ماجرای مهدی قایدی نیز چنین اتفاقی رقم خورد، با وجود اینکه این بازیکن هنوز با استقلال قرارداد داشت و مدیران باشگاه می‌توانستند با یک قرارداد حرفه‌ای این بازیکن را حفظ کنند فروش عجولانه او به تیم اماراتی باعث دلخوری شدید هواداران استقلال شد.
حالا، اما هواداران با درس گرفتن از دو تجربه تلخ گذشته خواهان تمدید قرارداد بلندمدت باشگاه استقلال با بازیکنان جوان و آتیه‌دار استقلال هستند، آن‌ها با اشاره به عملکرد موفق حسین‌زاده از مدیریت باشگاه درخواست دارند قرارداد این بازیکن را به مدت پنج سال دیگر تمدید کنند تا فردا مجدداً حسرت این بازیکن را نخورند.
حالا باید دید مدیریت باشگاه استقلال با توجه به این درخواست منطقی هواداران به سمت تمدید قرارداد بلندمدت با این بازیکن تازه نفس خواهند رفت یا اینکه این موضوع را به آینده موکول می‌کنند.
بدون تردید با دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی و حضور احتمالی این بازیکن در بازی‌های باقیمانده تیم ملی و همراهی در بازی‌های دوستانه تیم ملی ممکن است نگاه‌ها به سمت این بازیکن تغییر پیدا کند آنگاه کار برای تمدید قرارداد با وی آن هم به شکل بلندمدت بسیار سخت خواهد شد از این رو اگر مدیران باشگاه استقلال تمایلی به حفظ سرمایه خود دارند بایستی در اسرع وقت این موضوع را عملیاتی کنند تا فردا از این بابت منتفع شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->