یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
سرخط خبرها

برد دقیق

  • کد خبر: ۴۲۸۱
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
برد دقیق
دومین پیروزی شهرخودرو، با رضایت هواداران از نحوه فروش بلیت الکترونیکی همراه شد

مرتضی اخوان - دومین پیروزی شهرخودرو خراسان در هفته دوم لیگ برتر درحالی به دست آمد که همه‌چیز تحت‌تأثیر اولین حضور هواداران در ورزشگاه از طریق خرید بلیت الکترونیکی بود. نگرانی از بروز مشکل برای ورود هواداران شهرخودرو به ورزشگاه، دغدغه‌ای اساسی بود که از چند روز قبل از بازی، مسئولان ذی‌ربط را به تکاپو انداخته بود؛ اما خوشبختانه با رضایت هواداران و نمایش خوب نماینده مشهد در مستطیل سبز و برتری، ختم‌به‌خیر شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی، شاهین بوشهر را با 2 گل اکبر و سعید صادقی دربرابر تک‌گل مالکی با نتیجه 2بر1 از پیش‌رو برداشتند تا با پیروزی به تعطیلات بروند.

 

آمار دقیق تماشاچی، برای اولین‌بار
بلیت‌فروشی الکترونیکی و نحوه ورود هواداران به ورزشگاه امام‌رضا(ع)، مسئله اولی بود که پیش از بازی شهرخودرو و شاهین بوشهر توجه همگان را به خود جلب کرده بود. ورود هواداران مشهدی از درب‌های خیابان «تلاش» به ورزشگاه امام‌رضا(ع) بعد از چک‌کردن بلیت‌های الکترونیکی درحالی صورت گرفت که برای اولین‌بار آمار دقیق ورود تماشاچیان به استادیوم از طریق نرم‌افزار مربوطه اخذ می‌شد و بر اساس اعلام هیئت فوتبال خراسان، 5832 بلیت به‌صورت الکترونیکی به فروش رسیده است؛ عددی که با نمای چشمی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم همخوانی داشت.

 

بلیت 30هزار‌تومانی جایگاه ویژه
بر اساس اعلام مسئولان فوتبال استان قرار است از دیدار بعدی شهرخودرو در مشهد، بلیت جایگاه‌های مختلف ورزشگاه امام‌رضا(ع) قیمت‌گذاری شود؛ اما در این دیدار بلیت تمامی صندلی‌ها 10هزار تومان و بلیت جایگاه ویژه 30هزار تومان قیمت‌گذاری شد.


پیروزی با گل‌زنی صادقی‌ها
عملکرد شهرخودرویی‌ها در مستطیل سبز به‌اندازه تدارکات مسئولان تیم در خارج از میدان برای برگزاری این دیدار خوب بود. شاگردان گل‌محمدی بازی را تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود، هم به گل رسیدند و هم سنگربان حریف را از میدان اخراج کردند. اخراج گلر بوشهری‌ها روی صحنه پنالتی که دردقیقه 6 روی داد، تیم ده‌نفره شاهین را در همان ابتدای بازی به دردسر بزرگی انداخت؛ اما آن‌ها خیلی زود با یک شوت زیبا گل تساوی را زدند تا در بازی بمانند. در ادامه اما باز هم حملات دامنه‌دار تیم مشهد سبب شد تا در دقیقه40 به گل برتری برسند؛ گلی که تا پایان دیدار از آن محافظت کردند و بارها اگر نبود بی‌دقتی مهاجمان این تیم، می‌توانستند به شمار گل‌های خود اضافه کنند. ولی نکته جالب توجه در این دیدار، گل‌زنی اکبر و سعید صادقی، 2 هافبک آماده این‌روزهای شهرخودرو بود. درحالی‌که در بازی اول مهاجمان زهردار تیم مشهد برای این تیم گل‌زنی کرده بودند، در این بازی صادقی‌های شهرخودرو با گل‌زنی خود، جور مهاجمان را کشیدند.

 

تمام اشتباهات داور جوان
میثم حیدری، داور جوان چهارمحالی دیدار شهرخودرو و شاهین بوشهر، تلاش کرد در این بازی قضاوت قاطعانه و خوبی را از خود نشان دهد؛ اما در برخی موارد به‌خاطر کمبود تجربه، بازی از دستش درمی‌رفت. وقت اضافه ده‌دقیقه‌ای نیمه اول ازسوی حیدری فقط 5دقیقه اعلام شد که تعجب همه را به‌همراه داشت. 6 دقیقه و 11 ثانیه تلف‌شدن وقت بر روی صحنه اخراج گلر شاهین و پنالتی شهرخودرو و 4دقیقه و 23 ثانیه وقت تلف‌شده بعد از گل بوشهری‌ها و پاره‌شدن تور دروازه، تنها بخشی از وقت‌های تلف‌شده نیمه اول بود که حداقل 10دقیقه بر زمان بازی در نیمه اول باید اضافه می‌شد؛ اتفاقی که رقم نخورد و در کمال تعجب، داور فقط 5 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این دیدار اعلام کرد. ازسوی‌دیگر اتلاف وقت زیاد بر روی هر صحنه خطا از مواردی بود که ضعف داور در به‌جریان‌انداختن سریع بازی بعد از هر سوت را به رخ می‌کشید.

 

کتف سروش و دوری 10روزه
سروش رفیعی، ستاره پرسپولیسی شهرخودرو، که با حضورش در مشهد توجه هواداران زیادی را به تیم شهرخودرو جلب کرده است، در دیدار با شاهین عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش گذاشت. رفیعی در طول حضورش در زمین بارها با حرکات تکنیکی خود هواداران را به وجد آورد و در کنار اکبر صادقی یکی از نظم‌دهندگان اساسی به بازی شهرخودرو بود. سروش رفیعی در نیمه دوم از ناحیه کتف مصدوم شد و به‌اجبار از زمین بازی بیرون رفت تا چوچوی نیکاراگوئه‌ای جانشین او در میدان شود. گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی گفت سروش رفیعی به احتمال فراوان 10 روز از میادین دور خواهد بود که البته با توجه به تعطیلی بازی‌های لیگ به‌خاطر دیدار دوستانه تیم ملی مقابل کامبوج، این دوری چندان حس نخواهد شد.

 

دلخوری بازیکنان از مسئله توپ‌ها
مشکل توپ‌های فصل جدید لیگ برتر هنوز یکی از مسائل پُر‌بحث‌وجدل است؛ توپ‌هایی که هر طور حساب کنید، با چشم هواداران روی‌سکوها هم کیفیت پایینش مشهود است. مسئله‌ای که این هفته هم مصاحبه بسیاری از بازیکنان تیم‌های لیگ‌برتری را به‌همراه داشت. محمدحسین مرادمند، مدافع شهرخودرو، بعد از پیروزی تیمش مقابل شاهین بوشهر در مصاحبه با رسانه‌ها بلافاصله به مسئله توپ‌ها اشاره کرد و گفت: در مورد توپ‌ها فکر می‌کنم همه بازیکنان و مربیان لیگ، گفتنی‌ها را گفته‌اند. شاید از نظر وزنی مشابه سایر توپ‌ها باشد، اما شرایطش به‌شکلی‌ است که وقتی سر می‌زنم، ۳۰ ثانیه سرم گیج می‌رود! امیدوارم زودتر این موضوع نیز حل شود. مسئله‌‌ای که کاپیتان شهرخودرویی‌ها به‌نحوی‌دیگر از آن انتقاد کرد و گفت: توپ‌های فصل گذشته بهتر بودند و توپ‌های امسال سنگین‌تر هستند. این توپ مال زمین‌های اروپایی است که کوتاه و آب‌خورده هستند. به‌همین‌خاطر است که سازمان لیگ به باشگاه‌ها گفته است که زمین مسابقه را آب بدهند.

 

گل‌محمدی: استرس زیادی را تحمل کردم
سرمربی شهرخودرو که در دقایق پایانی بازی استرس زیادی داشت، با حرکاتش کنار زمین سوژه عکاسان و رسانه‌ها شده بود. گل‌محمدی بارها در کنار زمین بطری به زمین کوبید و از فرط استرس روی زمین نشست و فریادش را به آسمان فرستاد. گل‌محمدی بعد از بازی در نشست خبری درباره این اتفاقات گفت: ما می‌توانستیم با به‌ثمر‌رساندن گل سوم بازی، خیال خودمان را راحت کنیم؛ اما این اتفاق نیفتاد تا استرس زیادی تحمل کنیم. یحیی گل‌محمدی درباره اولین بازی خانگی تیمش گفت: از سه‌امتیازی که در این بازی گرفتیم، خوش‌حالیم. این نخستین 3امتیاز در بازی‌های خانگی بود. او ادامه داد: ما پیش‌از‌این نیز پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و به بازیکنانم گفته‌ بودم حواسشان را باید کامل جمع کنند؛ چراکه حریف می‌تواند از هر بی‌دقتی آن‌ها نهایت استفاده را ببرد. سرمربی شهرخودرو در ادامه گفت: خوشبختانه ریتم بازی دست ما بود. اگر گل سوم را می‌زدیم، قطعا کار راحت‌تری در پیش داشتیم؛ اما خودمان با فرصت‌هایی که از دست دادیم، کار را سخت کردیم و همین که نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم، باعث شد تا استرس زیادی به مجموعه وارد کنیم. او درباره به‌دست‌آوردن همه امتیازات بازی‌های لیگ تا هفته دوم، گفت: از ۲ بازی، ۶ امتیاز گرفته‌ایم و به بازی‌های آینده امیدواریم. گل‌محمدی درباره دقایق پایانی بازی نیز گفت: ده‌پانزده‌دقیقه آخر باید از گلی که زده‌ بودیم، محافظت می‌کردیم. ممکن بود گل بخوریم و تلاشمان از بین برود. به‌شخصه استرس زیادی داشتم و مطمئن هستم که این استرس را کل مجموعه داشتند. گل‌محمدی درباره صحبتش با داور مسابقه نیز گفت: از داور مسابقه تشکر کردم بابت قضاوت خوبی که داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->