سرخط خبرها

تامین ۶۱ هزار تن شن و نمک برای راهداری زمستانی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۰۳۳
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
تامین ۶۱ هزار تن شن و نمک برای راهداری زمستانی خراسان رضوی
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با فرارسیدن فصل سرما و آغاز عملیات راهداری زمستانی بیش از ۶۱ هزار تن شن و نمک توسط این اداره کل خریداری شده که به مرور به ادارات تابعه شهرستان‌ها ارسال می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا خجسته افزود: از ۱۵ آذر ماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده، ۷۶۵ راهدار با استفاده از ۵۴۳ دستگاه ماشین‌آلات در طرح راهداری زمستانی جاده‌های استان فعالیت دارند تا در صورت ریزش برف و یخبندان نسبت به برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی جاده اقدام کنند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طی دوره بارش‌های زمستانی ۸۰ هزار تن شن و نمک برای مقابله با یخبندان جاده‌ها مصرف شود که حدود ۱۸ هزار تن از این اقلام در سوله‌ها و راهدارخانه‌های استان موجود بوده و بقیه نیز تامین شده است.

خجسته گفت: هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت خرید شن و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای خرید نمک هزینه شده و انتقال این اقلام به شهرستان‌ها توسط ناوگان راهداری درحال انجام است.

وی افزود: راهداران، ۵۱ گردنه در راه‌های اصلی استان به طول۵۴۰ کیلومتر و ۱۷۲ گردنه در جاده‌های روستایی به طول ۵۷۰ کیلومتر و ۱۳۶ نقطه مه‌گیر و محل وقوع کولاک و برف به طول ۵۸۰ کیلومتر را زیرپوشش دارند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->