سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویروس کرونا، تاکنون جان ۵۶ نفر را در چین گرفته است

  • کد خبر: ۱۵۸۸۱
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
ویروس کرونا، تاکنون جان ۵۶ نفر را در چین گرفته است
مقام‌های چین در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کردند؛ شمار قربانیان ویروس «کرونا» به ۵۶ نفر و تعداد مبتلایان آن به بیش از یکهزار و ۹۷۵ تن رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این آمار پس از آن منتشر شد که مقام‌های استان «هوبی» از ۱۳ قربانی جدید این ویروس و ابتلای ۳۲۳ نفر دیگر به آن خبر دادند.
هوبی اصلی‌ترین کانون گسترش کرونا به شمار می‌آید. آمار نشان می‌دهد که ۲۹ استان و منطقه چین به این ویروس مبتلا شده‌اند.

تاکنون ۴۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در جهان جان باخته‌اند


آماری که شنبه منتشر شد، نشان می‌داد که یکهزار و ۲۷۹ نفر به این ویروس مرموز مبتلا شده و ۴۱ نفر نیز جانشان را از دست داده‌اند.
برخی کشور‌ها از جمله فرانسه، مالزی، ژاپن و استرالیا ابتلای افرادی به کرونا را اعلام کرده‌اند. کانادا تازه‌ترین کشوری است که از ابتلای یک نفر به کرونا خبر داده است.
در زمان حاضر، شهر «ووهان» چین مهمترین مرکزی است که کرونا بشدت در آنجا گسترش یافته و مقام‌های این کشور، جمعیتی حدود ۵۴ میلیون نفر را در قرنطینه قرار داده‌اند.
«شی جین پینگ» رییس جمهوری چین عصر شنبه در نشست کمیته مرکزی دفتر سیاسی حزب کمونیست چین که به منظور تحلیل اقدامات پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تشکیل شد، از کنترل و پیشگیری شیوع این ویروس به عنوان مهمترین مسوولیت دولت نام برد.



منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->