مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

آموزش‌های مجازی بیشترین آسیب را به کودکان وارد کرد / اجرای طرح «نشاط دانش‌آموزی» در مشهد

  • کد خبر: ۲۵۱۳۲
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
آموزش‌های مجازی بیشترین آسیب را به کودکان وارد کرد / اجرای طرح «نشاط دانش‌آموزی» در مشهد
کارشناس آموزش ابتدایی گفت: آموزش‌های مجازی در مدت تعطیلی مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی بیشترین آسیب را به کودکان وارد کرد.

تکتم جاوید-لیلا عرفانی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: شیوه آموزش در این 2ماه نه‌تنها کمکی به یادگیری و خلاقیت بچه‌های سنین مهدکودک و پیش‌دبستانی نکرد، بلکه آن‌ها را به هکرهای کوچک تبدیل کرد.
وی اضافه‌کرد: فرستادن تکالیف از راه دور به شکلی که والدین و خواهر و برادر کادرستی درست کنند و وظایف کودک را انجام بدهند، تأثیری در یادگیری ندارد و کودک هم نمی‌تواند به شکل آنلاین با مربی خود ارتباط واقعی برقرار کند.
این کارشناس آموزش ابتدایی گفت: مهارت‌هایی همچون دست‌ورزی با انجام فعالیت‌های عملی یا ارتباط اجتماعی تنها در محیط آموزشی امکان‌پذیر است و با فاصله کودک از فضای یادگیری میسر نیست.
عرفانی با اشاره به اجرای طرح نشاط دانش‌آموزی با مجوز آموزش‌وپرورش استان افزود: این طرح که اجرای آن را از روز شنبه 6 اردیبهشت‌ماه آغاز کردیم، برمبنای مراجعه حضوری به در منازل کودکان و آموزش چهره‌به‌چهره آن‌هاست.
وی ادامه داد: در این طرح هر روز به خانه کودک مراجعه و تکالیفش را بررسی می‌کنیم. این حضور در کنار کودک باعث می‌شود احساس وابستگی به فضای آموزشی ایجاد شود و همچنین می‌توان آموزش‌هایی مانند رعایت بهداشت، استفاده از ماسک و... را از نزدیک به کودک ارائه داد.
وی گفت: همه تلاش ما این است که ارتباط کودک را تا حدامکان از فضای مجازی و اینترنت کمتر کنیم تا میزان آسیب‌ها کمتر شود و بنا داریم این طرح را در تمام تابستان و سال تحصیلی بعدی که احتمال وجود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس وجود دارد، ادامه بدهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->