اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟

  • کد خبر: ۷۳۹۹۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟
بحران‌های اقتصادی المپیک توکیو هرروز بیشتر می‌شود و حالا در تازه ترین خبر منفی، شنیده می شود اسپانسرها از تبلیغات میدانی در توکیو انصراف داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حال‌وهوای کشور ژاپن این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک شده است، اما همچنان تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران یا ممنوعیت آن‌ها وجود دارد. کمتر از ۲ هفته دیگر تا شروع رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده است و این روز‌ها کشور ژاپن تحت‌تأثیر برگزاری این آوردگاه جهانی و مهم است. هنوز هم تعداد درخور توجهی از مردم این کشور به‌دلیل بیماری کرونا موافق برگزاری این بازی‌ها نیستند، اما دولتمردان و مسئولان ورزشی ژاپن با وجود همه فشار‌هایی که روی دوش خود تحمل می‌کنند، به برگزاری این رقابت‌ها مصمم هستند. در روز‌های گذشته مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها اعلام کردند حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

 

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در توکیو و شهر‌های همسایه آن داشته است. دیروز یکی از شبکه‌های خبری ژاپن در تلویزیون اعلام کرد که مسابقات بیسبال و سافتبال که محل برگزاری آن استان فوکوشیماست، با تعداد اندک تماشاگر برگزار می‌شود. به‌جز توکیو که محل اصلی برگزاری رقابت‌های ورزشکاران است، ۴ استان میاگی، فوکوشیما، شیزوکا و ایباراکی هم میزبان مسابقات هستند و گفته می‌شود در این ۴ استان تعداد اندک هوادار مجاز اعلام شده است، اما در توکیو و شهر‌های همسایه آن که شامل ساپورو، چیگا و کاناواگا می‌شود، حضور تماشاگر ممنوع است.

 

مسئله مهم دیگری که در پی ممنوع‌شدن حضور هواداران در المپیک رخ داده، انصراف برخی از اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی است. پیش از این اسپانسر‌های غول المپیک در یک برنامه‌ریزی گسترده قصد داشتند از این آوردگاه جهانی به نفع خود استفاده کنند، اما ممنوعیت حضور تماشاگر در مسابقات باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها از تبلیغات وسیع میدانی انصراف دهند. یکی از این شرکت‌ها تویوتا است. این شرکت از اسپانسر‌های اصلی المپیک هم به شمار می‌رود، اما دیروز اعلام کرده است به شکلی که پیش از این برنامه‌ریزی کرده است، تبلیغات میدانی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->