خبرنگار سوری: مردم ایران به رئیس جمهور خود اعتقاد داشتند رکوردشکنی و رونق، دستاورد دولت رئیس‌جمهور شهید در هنرهای نمایشی و موسیقی حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش «جنی ارپنبک» برنده جایزه بوکر بین‌المللی ۲۰۲۴ شد ویدئو | خاطره‌گویی راوی دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «سیدابراهیم» ویدئو | روایت وحید یامین‌پور، مجری تلویزیون، از دیدار عجیب مادر یک شهید با شهید رئیسی درباره «لاک‌پشت و حلزون» که پس از گذشت سه سال پروانه نمایش گرفت + بازیگران و خلاصه داستان قطعه «ما بازمی‌گردیم» تقدیم به شهدای خدمت + فیلم عَلَم خدمت شهیدان بر زمین نمی‌افتد «فرمان مرادی» نوازنده و سازنده ساز درگذشت برگزاری کارگاه نقاشی خلاقانه با موضوع شهید خدمت در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) سروده شاعر هندی برای رئیس‌جمهور شهید | او صدای ملتی مظلوم بود صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری «قاف تماشا» برای پاسداشت مقام شهید جمهور منتشر شد + فیلم پخش ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز آزادسازی خرمشهر (۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پربیننده‌های تلویزیون

  • کد خبر: ۱۶۱۶۲۸
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
«زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پربیننده‌های تلویزیون
نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما نشان می‌دهد که در رمضان ۱۴۰۲، «زندگی پس از زندگی» با ۲۶.۷ درصد بیننده درصدر و برنامه قرآنی «محفل» از شبکه سه سیما نیز با ۱۹.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های سیما در رمضان ۱۴۰۲، نشان می‌دهد ۴۱.۱ درصد مردم، مخاطب برنامه‌های افطار و ۲۲ درصد، مخاطب برنامه‌های سحر تلویزیون بودند. این درصد‌ها سال گذشته به ترتیب ۲۶.۶ و ۱۷.۴ بوده است که نشان از رشد بینندگان دارد.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، از میان برنامه‌های افطار سیما، «زندگی پس از زندگی» با ۲۶.۷ درصد بیننده و ۹۱.۳ درصد رضایت زیاد، در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیما قرار گرفت. فصل سوم این برنامه که در ماه رمضان سال گذشته پخش شده بود ۱۴ درصد بیننده را از آن خود کرده بود.

برنامه قرآنی «محفل» از شبکه سه سیما نیز با ۱۹.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفت. ویژه برنامه‌های افطاری مراکز استانی هم با ۱۲.۶ درصد در رتبه بعدی جای گرفت.

از میان برنامه‌های سحر سیما نیز، ویژه برنامه‌های استانی با ۹.۹ درصد مخاطب در صدر قرار گرفت. برنامه «ماه من» از شبکه سه سیما با ۹.۴ درصد و «ماه خدا» از شبکه یک سیما با ۶.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر همین اساس، ۳۲.۸ درصد از مخاطبان بیننده برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه‌های سیما بوده اند که ۱۶.۳ درصد ترتیل خوانی‌ها را از شبکه سه پیگیری کرده اند. ۳۱.۶ درصد مخاطبان نیز شاهد سخنرانی‌های مذهبی سیما بوده‌اند که شبکه سه با ۱۶.۲ درصد بیشترین میزبان این بینندگان بوده است.

برنامه‌های مناجات خوانی (ادعیه‌خوانی) پخش شده از تلویزیون نیز پذیرای ۳۲.۲ درصد از مخاطبان بوده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->