صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم، میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع ادامه یا انقطاع خدمات میزخدمت حضوری با توجه به راه اندازی میزخدمت الکترونیکی، در جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به نوع وظیفه، مامورریت و خدمات استانداری که سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت است، مقرر شد میزخدمت حضوری در فضایی کوچکتر و با تعداد کارشناس کمتر با همکاری و در تعامل با دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی ارائه خدمت داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی کردن تمامی خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستورکار قرار دارد.
گفتنی است؛ برخی از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت استانداری خراسان رضوی بر روی پرتال http://Ostan.khorasan.ir فعال شده است و تکمیل آن درحال انجام است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.