توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟
سرخط خبرها

تعیین تکلیف آیفون‌های قدیمی توسط اپل!

  • کد خبر: ۱۰۵۴۶۷
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
تعیین تکلیف آیفون‌های قدیمی توسط اپل!
لیست مدل‌های قدیمی‌تر آیفون که به دنبال ورود آیفون ۱۴ به بازار، از خط تولید حذف می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، همیشه با آمدن مدل‌های نو، قدیمی‌ها فراموش می‌شوند. به تازگی مشخص شده است که پس از عرضه آیفون ۱۴ کدام مدل از گوشی‌های آیفون قرار است دیگر تولید نشوند.

شرکت اپل پس از معرفی آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱، تولید آیفون ۱۲ پرو و آیفون XR را متوقف کرد. در حال حاضر یک گزارش جدید افشا کرده است که این شرکت احتمالا پس از معرفی سری آیفون ۱۴ در ماه سپتامبر، تولید تمام مدل‌های سری آیفون ۱۱ را متوقف کند.

برای آیفون ۱۱ پس از عرضه آیفون SE افزایش یافته است، احتمالاً به این دلیل که مردم ترجیح می‌دهند ۷۰ دلار بیشتر خرج کنند، اما یک گوشی زیباتر با دو دوربین و یک تراشه نسبتاً سریع به دست بیاورند. در نقطه مقابل امتیاز ویژه مدل SE فقط اتصال ۵G آن است که برای بسیاری اصلا اهمیتی ندارد.

تولید آیفون ۱۲ که قیمت آن از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود، احتمالاً به این زودی متوقف نخواهد شد، زیرا تا به امروز عملکرد خوبی داشته و ظاهراً ساخت آن ارزان‌تر است. این غول آمریکایی لوازم الکترونیکی ممکن است پس از عرضه آیفون ۱۴ قیمت آیفون ۱۲ را به ۵۹۹ دلار کاهش دهد. مشخص نیست که آیا آیفون ۱۲ مینی نیز همچنان در خط تولید باقی خواهد ماند یا خیر. به هر حال در این گزارش آمده است که فروش آیفون ۱۳ همچنان ادامه خواهد داشت.

سری آیفون ۱۴ احتمالاً در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. قابل توجه است که مدل‌های این گوشی جدید، به ویژه مدل‌های پرو پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند. این مدل ها، دیگر با بریدگی قطره‌ای در صفحه نمایش عرضه نمی‌شوند و طراحی مدرن‌تری دارند. سخت‌افزار دوربین این مدل‌ها نیز با ارتقا قابل توجهی همراه خواهد بود.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->