یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

معرفی برنامه‌های پیش‌بینی هوا که در روز‌های بهاری به کار شما می‌آید

  • کد خبر: ۱۰۵۴۸۱
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
معرفی برنامه‌های پیش‌بینی هوا که در روز‌های بهاری به کار شما می‌آید
امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که شما را از وضعیت آب‌وهوا در ساعت‌ها و روز‌های آینده مطلع می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از ویژگی‌های جذاب فصل بهار، آب‌وهوای متغیر آن است. شاید صبح که از خانه بیرون می‌روید، خورشید گرم در آسمان باشد و عصر ابر‌های بارانی هوا را پوشانده باشند. به همین دلیل اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند ناگهان زیر باران غافل‌گیر شوند، بد نیست قبل از بیرون آمدن از خانه از وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا مطلع شوید. در گذشته برای این کار مجبور بودیم پای اخبار تلویزیون بنشینیم، اما امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که شما را از وضعیت آب‌وهوا در ساعت‌ها و روز‌های آینده مطلع می‌کنند.

WeatherBug

اگر تا به حال از اپلیکیشن‌های هواشناسی انتظاری در حد نمایش دما و وضعیت ابر‌ها را داشته‌اید، WeatherBug آمده تا سطح توقعاتتان را به درجه‌ای بالاتر برساند. با پیش‌بینی وضعیت هوای بیش از ۲.۶ میلیون نقطه در سراسر جهان، ودرباگ یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های سنجش وضعیت جوی دنیاست. به غیر از نمایش وضعیت هوای امروز، با این برنامه می‌توانید پیش‌بینی دقیقی از آب‌وهوای ۱۰ روز آینده داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه، امکان پیش‌بینی دقیق صاعقه یا طوفان و محل آن روی نقشه‌های هوایی است. در صورتی که آنلاین باشید، خود اپلیکیشن با زنگ هشدار شما را از محل وقوع گردباد، طوفان یا آذرخش و فاصله تان تا آن مطلع خواهد کرد.

AccuWeather

برنامه AccuWeather از رقیبان قدرتمند اپلیکیشن ودرباگ محسوب می‌شود و از برخی جهات بالاتر از آن قرار می‌گیرد. دو عامل بیش از همه آن را در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های هواشناسی در میان مردم سراسر دنیا محبوب کرده است. اول رابط کاربری ساده‌تر و سبک‌تر و دیگری پشتیبانی‌اش از زبان‌های بیشتر. این برنامه با بهره‌گیری از تکنولوژی MinuteCast بسته به موقعیت جغرافیایی که در آن هستید، هر دو ساعت یک بار وضعیت دما، رطوبت و ابر‌ها را به‌روزرسانی می‌کند. هم‌چنین در صورت احتمال بارندگی، پیش از شروع بارش شما را از آن مطلع می‌کند و حتی شدت و مدت باریدن باران، برف یا تگرگ را نیز برایتان تخمین می‌زند. البته کشور‌هایی که از این قابلیت بهره‌مند شده‌اند هنوز به تعداد انگشتان دو دست نمی‌رسند.

Arcus Weather

آرکوس برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و بیش از همه چیز، روی دو عامل دما و بارش تمرکز دارد. با ورود به اپلیکیشن، رابط کاربری ساده و غیر گرافیکی آن ممکن است در نگاه اول موجب دلسردی شما شود. با وجود این، کمی که با قابلیت‌هایش آشنا شوید، آن را ابزار مفیدی خواهید یافت.
این اپلیکیشن پیش از شروع بارندگی و بدون نیاز به سرویس‌های مکان‌یابی، وقوع و زمان توقف آن را برایتان تخمین می‌زند. سپس میزان بارش را بر اساس شدت، در یک بازه زمانی مشخص روی منحنی ترسیم می‌کند. مطمئنا این قابلیت برای کشاورزان و مدیران پروژه‌های عمرانی بسیار ارزشمند است و آن‌ها را برای اعمال مدیریت بهتر بر کار خود یاری خواهد کرد. از نکات مثبت اپلیکیشن آرکوس، پشتیبانی و هماهنگی کامل آن با پوشیدنی‌های اندرویدی است. این‌گونه، با هر بار نگاه کردن به ساعت هوشمند خود، اطلاعات آب‌وهوا را مشاهده خواهید کرد.

The Weather Channel

وب‌سایت Weather.com از پایگاه‌های پیش‌گام و عظیم اینترنتی در زمینه پیش‌بینی وضعیت هواست و اپلیکیشن آن نیز از جمله بهترین ابزار‌ها برای تلفن‌های هوشمند در این زمینه محسوب می‌شود. به غیر از قابلیت‌های معمولی که در سایر اپلیکیشن‌های مشابه وجود دارند، The Weather Channel از امکانات اضافی بهره برده که نقطه تمایز آن با دیگر رقبا به حساب می‌آید. به غیر از دریافت اطلاعات از این اپلیکیشن، خودتان هم می‌توانید به آن اطلاعاتی اضافه کرده و در گسترش آن سهیم باشید بدین صورت که کافی است اطلاعات هواشناسی یک محل خاص را برای سازندگان اپلیکیشن ارسال کنید تا امکان پیش‌بینی وضعیت هوای منطقه شما در آینده فراهم شود.

Havashenasi

کمتر اپلیکیشن ایرانی هواشناسی را می‌توان یافت که واقعا پاسخ‌گوی نیاز‌های کاربران فارسی‌زبان باشد و توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشد. هرچند «هواشناسی» از نظر امکانات با اپلیکیشن‌های مشهور خارجی قابل قیاس نیست، دست‌کم از لحاظ دادن امتیازاتی ویژه به کاربر ایرانی، در عمل مفیدتر از آن‌ها ظاهر می‌شود. با ورود به محیط گرافیکی و زیبای اپلیکیشن، قادرید دمای هوای فعلی، رطوبت، فشار، سرعت و دمای بعد و وضعیت هوا را تا ۱۰ روز آینده مشاهده کنید. این داده‌ها از پایگاه‌های هواشناسی معتبر داخلی و خارجی جمع‌آوری و بسته به تنظیماتی که اعمال می‌کنید، در بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند. از دیگر مزایای این اپلیکیشن، نمایش ساعت دقیق طلوع و غروب خورشید در هر روز و تقویم شمسی آن به شمار می‌رود.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->