یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

چگونه لپ تاپ خود را به صورت اصولی و صحیح تمیز کنیم؟

  • کد خبر: ۱۰۶۰۴۸
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
چگونه لپ تاپ خود را به صورت اصولی و صحیح تمیز کنیم؟
در این گزارش نحوه درست تمیزکردن لپ‌تاپ آمده است که خواندن آن برای همه دارندگان لپ‌تاپ مفید است.

به گزارش شهرآرانیوز، تمیز کردن صحیح لپ‌تاپ‌ می‌تواند به افزایش عمر آن کمک کند. صفحه‌کلید‌های کامپیوتر محل رشد میکروب‌ها هستند، به همین دلیل مرکز کنترل بیماری آمریکا، توصیه می‌کند که صفحه کلید و ماوس خود را به همراه سایر سطوحی که اغلب لمس می‌شوند، به‌طور مرتب تمیز کنید.

هنگامی که در حال تمیز کردن صفحه کلید و ماوس هستید، از این فرصت استفاده کنید و صفحه لپ تاپ خود را نیز تمیز کنید. تمیز کردن صفحه‌نمایش استفاده از لپ تاپ را راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

روش صحیح تمیز کردن صفحه کلید لپتاپ

لپ تاپ را خاموش کنید و باتری آن را جدا کنید.

لپ تاپ را باز کنید.

دستگاه را وارونه کنید و به آرامی ضربه بزنید تا خرده‌های میان کلیدها، خارج شوند.

با استفاده از سشوار (با هوای سرد) یا یک وسیله با کاربرد مشابه، یکبار دیگر بین کلید‌های صفحه کلید را تمیز کنید.

لپ تاپ را روی یک سطح صاف قرار دهید و صفحه کلید را با یک برس کوچک یا مسواک تمیز کنید و سپس جاروبرقی بکشید.

با یک سواب پنبه‌ای (گوش پاک کن) آغشته به الکل (فقط مرطوب شود نه کاملا خیس) روی کلید‌ها و بین آن‌ها را تمیز کنید. مطمئن شوید که گوش پاک کن فقط مرطوب باشد و خیس نباشد.

چگونه صفحه نمایش لپتاپ را تمیز کنیم؟

سشوار را با هوای سرد روی صفحه نمایش بگیرید تا از هر گرد و غباری پاک شود.

محلولی از قسمت‌های برابر سرکه سفید و آب مقطر درست کنید.

محلول را روی یک پارچه نرم اسپری کنید و به آرامی صفحه را پاک کنید.

می‌توانید صفحه نمایشگر خود را با پاک کردن دوره‌ای و مرتب با یک پارچه میکروفیبر (که مخصوص رایانه‌ها طراحی شده است) تمیز نگه دارید.

برای تمیز کردن ماوس هم، روی پارچه خود مقداری محلول اسپری کنید و ماوس خود را پاک کنید. تمیز کردن ماوس کار سختی نیست فقط فراموش نکنید که زیر ماوس را نیز پاک کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->