پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار + جزئیات (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۶۳۰۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
  • ۱۳
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار + جزئیات (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)
حسن صادقی گفت: افزایش مستمری بازنشستگان در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد انتظار طولانی بازنشستگان کارگری بالاخره به سرانجام رسیده است. حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این رابطه می‌گوید: خوشبختانه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در هیات مدیره سازمان مصوب و به هیات دولت ارسال شد.

به گفته وی، آنچه در هیات مدیره سازمان به تصویب رسیده، افزایش مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار به اضافه‌ی متناسب‌سازی است.

صادقی اضافه کرد: امیدواریم هیات دولت کار تصویب افزایش مستمری بازنشستگان را به سرعت به انجام برساند و احکام جدید صادر شود.

وی تاکید کرد: حسب قولی که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشتر داده بود، انتظار داریم احکام حقوقی جدید بازنشستگان با در نظر گرفتن افزایش سالانه به اضافه‌ی متناسب‌سازی تا قبل از پایان اردیبهشت صادر شود. خوشبختانه تا اینجای کار پیش رفته و اکنون مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان در اختیار دولت است؛ امیدواریم کار زودتر به سرانجام برسد و احکام صادر شود.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
7
حرف حرف حرف
تازه زياد هم بشه ما گشنه ايم
رضازارعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
گفتم که،اگر بخاستن به کشورای دیگه کمک مالی و نظامی و غیره کنن،دو روزه انجامش میدادن،بی هیچ بحثی،ولی الان دو ماهه سر حقوق بازنشستگان و کارگران کشور خودمون شک و تردید دارن،آخرشم بعد از صد تا جلسه همون کاری که دلشون میخاد میکنن،واقعا زشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
خدایا پناه بر تو معلوم نیست دولت چه خوابی برای ما دیده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
2
سلام ۲۵درصدهم بایددراحکام لحاظ شودوپرداخت شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
اجرکم عندالله تعالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
جزاکم الله خیررررررررررررا اخوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
خسته نباشی وساعت خواب به نظرتان کمی دیرنیست برای تصویب چیزی که جزییات هم نامشخص است واگربدرستی عمل شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
1
0
لطفا بجای حرف عمل کنید . حقوق ماتا امروز کفاف داده
بازشکسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
اونجور که بوی بد(صدوراحکام تا پایان اردیبهشت!)فضا را عطرآگین کرده، این ماه هم هیچ خبری نیست! ولی گمان کنم،یه جمعه ای،انجام بدهند،مثل همون غروب جمعه ی، کذایی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
سلام واقعا باعث خجالته که ۴۰ روز از سال جدید گذشته شما هنوز حقوق بازنشسته هارو تعیین تکلیف نکردین اونوقت میگیم چرا این مملکت روز بروز زندگی سختر میشه اخه کار نمیکنین شماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
بدبخت بازنشسته همیشه بایدچشم انتظارباشن
باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
آقای موسوی گرامی همان طورکه میدانیداین میز و مقامها ماندنی هستند و انسانها رفتنی پس تورو جدت هر کار مثبت و ماندگار برای بهتر شدن سفره زندگی اینقشرمحروم انجام دهی هم برای دنیا و هم برای آخرتت انجام داده ای و دعای این قشرآبرومند را نزد پروردگار بدنبال خواهی داشت. این گوی و این میدان .....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
حقوق کارمندان شاغل و بازنشستگان شاغلی که در شعب تامین اجتماعی حقوق بگیر هستند و بودند باید به اندازه بیمه پردازان تامین اجتماعی باشد . تفاوت حقوق کارمند بازنشسته در شعب تامین اجتماعی با بیمه پردازان تامین اجتماعی زمین تا اسمان فرق دارد و این مشکلی هست که تامین اجتماعی و اداره کار هر ساله برای دیگر بازنشسته ها ایجاد میکنند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->