بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

گل زده درخانه حریف ملاک انتخاب قهرمان لیگ نیست؟

  • کد خبر: ۱۰۷۷۹۳
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
گل زده درخانه حریف ملاک انتخاب قهرمان لیگ نیست؟
در اسنادی که منتشر شده مشخص شده که برخلاف ادعا‌های اخیر گل زده در بازی رو در رو در خانه حریف ملاک تعیین قهرمان لیگ بیست و یکم نخواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با نزدیکتر شدن فاصله پرسپولیس و استقلال در صدر جدول بحث چگونگی تعیین تیم قهرمان در صورت هم امتیاز شدن این دو تیم بالا گرفت و مسائل مختلفی مطرح شد تا اینکه سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر هفته قبل اعلام کرد بحث گل در خانه حریف هم مثل بازی‌های پلی‌آف می‌تواند تعیین کننده باشد.

دیروز، اما یکی از خبرگزاری‌ها مدرکی منتشر کرد که این صحبت مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ را زیر سؤال می‌برد. این خبرگزاری به مصوبه جلسه ۲۹/۰۸/۱۴۰۰ دسترسی پیدا کرده که طبق آن، هیچ اشاره‌ای به ملاک قرار دادن گل زده در خانه حریف اشاره نشده است.
در این مصوبه آمده تعیین تیم‌های رده‌بندی مسابقات مختلف آقایان و بانوان ابتدا با امتیاز بیشتر و سپس با نتیجه حاصله از بازی رودرروی دو تیم دارای امتیاز مساوی محاسبه شده و هیچ اشاره‌ای به گل زده در خانه حریف نشده است. در موارد بعدی نیز موضوع تفاضل گل، گل زده و در نهایت انجام یک بازی در زمین بی‌طرف با قوانین حذفی معیار تعیین تیم بالاتر خواهد بود.
گفتنی است سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هفته گذشته در اظهارنظری جنجالی گفته بود: «این مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون است و در شروع فصل به باشگاه‌ها و هیأت‌ها ابلاغ شده. در صورتی که شرایط مساوی باشد، برای انتخاب سهمیه قهرمانی، صعود یا سقوط تیم‌ها؛ بعد از شرایط مساوی امتیازات، به سراغ بازی رودررو می‌رویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->