قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم
سرخط خبرها

واکنش وزارت بهداشت به انتشار خبر شناسایی آبله میمون در تهران

  • کد خبر: ۱۱۱۲۳۹
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
واکنش وزارت بهداشت به انتشار خبر شناسایی آبله میمون در تهران
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا کنون هیچ موردی از آبله میمون در کشور مشاهده نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهدی گویا مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا به این لحظه هیچ موردی از بیماری آبله میمون در کشور شناسایی نشده است.

او گفت: انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر شناسایی موردی مشکوک به بیماری آبله میمون نادرست است و اگر موردی از این بیماری شناسایی شود وزارت بهداشت اولین مرکز است که از آن مطلع خواهد شد.

به گفته مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بیماری آبله میمون فقط در آزمایشگاه قابل شناسایی است.

امروز خبری در رسانه ها مبنی بر یک مورد مشکوک آبله میمونی با استناد به صفحه اینستاگرام یکی از پزشکان منتشر شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->