دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

تداوم ماندگاری هوای گرم در مشهد (۷ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۴۵۹۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
تداوم ماندگاری هوای گرم در مشهد (۷ تیرماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تداوم هوای گرم در مشهد تا روز پنجشنبه ادامه دارد و از فردا به‌آرامی از شدت هوای گرم در مشهد کاسته خواهد شد.

گروه جامعه | شهرآرانیوز، آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص پیش‌بینی وضعیت جوی خراسان رضوی و مشهد بیان کرد: امروز و فردا وزش باید نسبتا شدیدی در مناطق بادخیر خراسان رضوی و مشهد داریم. پدیده غالب در چند روز آینده وزش باد در مناطق بادخیر است که توأم با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وی افزود: امروز و فردا دما تغییری نخواهد کرد و همچنان ماندگاری هوای گرم را خواهیم داشت، اما از پنجشنبه روند کاهش دما در خراسان رضوی و مشهد آغاز خواهد شد و در روز‌های ابتدایی هفته آینده از گرمای هوا کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای مشهد در امروز و فردا ۴۱ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. بیشینه دمای هوای مشهد برای روز پنجشنبه ۳۸ درجه است و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آتی با ۵ تا ۷ درجه کاهش دما به ۳۳ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
رضایی‌پور تصریح کرد: شهرستان سرخس با ۴۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه خراسان رضوی و فریمان با ۱۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه خراسان رضوی بوده است. همچنین تایباد با ۶۱ کیلومتر بر ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۱۱۷ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

رضایی‌پور گفت: این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس، احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل بکاهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->