یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

باگ اینستاگرام دسترسی هزاران کاربر را قطع کرد

  • کد خبر: ۱۱۷۱۰۶
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
باگ اینستاگرام دسترسی هزاران کاربر را قطع کرد
هزاران کاربر اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام شب گذشته از وجود مشکل در دسترسی به این پلتفرم خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، وب سایت داون دتکتور که به رصد قطعی وب سایتها و اپلیکیشنها می پردازد و گزارشها را از منابع مختلف در آمریکا دریافت می کند، اعلام کرد: تا ساعت ۵ بعدازظهر به وقت کرانه شرقی، دسترسی حدود ۲۴ هزار کاربر به اینستاگرام مختل شد.

سخنگوی شرکت مِتا پلتفرمز – شرکت مادر اینستاگرام – اعلام کرد: ما از این موضوع که بعضی از کاربران برای دسترسی به اینستاگرام مشکل پیدا کرده اند، مطلعیم و تلاش می کنیم اوضاع را به حال عادی برگردانیم و بابت هر گونه ناراحتی ایجاد شده، پوزش می خواهیم.

طبق گزارش داون دتکتور، ساعات اولیه روز پنج شنبه شرکت توییتر هم با قطعی حدود سه ساعته روبرو شده بود که دسترسی حداکثر ۵۰ هزار کاربر را مختل کرد.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت مِتا اواخر سال میلادی گذشته با قطعی شش ساعته اپلیکیشنهای واتساپ، اینستاگرام و مسنجر روبرو شده بود که مانع دسترسی میلیاردها کاربر به این پلتفرمها شده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->