یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

تریلر گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید نسخه بازسازی‌شده The Last of Us Part ۱ برای PS5

  • کد خبر: ۱۱۸۱۸۷
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
تریلر گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید نسخه بازسازی‌شده The Last of Us Part ۱ برای PS5
نسخه بازسازی‌شده The Last of Us برای پلی استیشن ۵ چیزی بیش از یک بازنگری گرافیکی مدرن از این ماجراجویی بقاست. به تازگی ویدئویی منتشر شده که در آن توسعه‌دهندگان استودیو «ناتی داگ» ویژگی‌های جدید این بازی را در ۱۰ دقیقه توضیح می‌دهند.  

شهرآرانیوز - نسخه بازسازی‌شده قسمت اول The Last of Us برای پلی استیشن ۵ چیزی بیش از یک بازنگری گرافیکی مدرن از این ماجراجویی بقاست. استودیو «ناتی داگ» به این عنوان محبوب ویژگی‌های به‌روز هوش مصنوعی، انیمیشن‌های جدید یکپارچه، استفاده از قابلیت‌های لمسی کنترلر DualSense و سطوح جدیدی اضافه کرده است. به تازگی ویدئویی منتشر شده که در آن سازندگان بازی این ویژگی‌های جدید را در ۱۰ دقیقه توضیح می‌دهند.

بازسازی The Last of Us Part ۱ ویژگی‌هایی که طرفداران خواسته بودند هم در خود خواهد داشت؛ مثل تنظیم درجه سختی permadeath (با این حالت اگر در هرجای بازی بمیرید باید بازی را از ابتدا شروع کنید)، حالت speedrun، فیلتر‌های بصری، و حالت عکس عمیق. اما بالاتر از این‌ها بازسازی The Last of Us شامل وضوح ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه، یا وضوح ۴K پویا با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه هم خواهد بود.

حتی اگر نسخه اصلی The Last of Us را در پلی استیشن ۳ و The Last of Us Remastered را در پلی استیشن ۴ بازی کرده باشید، به نظر می‌رسد دلایل زیادی برای تجربه دوباره آن وجود داشته باشد.

The Last of Us Part ۱ قرار است در ۲ سپتامبر برای PS۵ منتشر شود. نسخه پی سی این بازی بعداً منتشر خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->