«یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
سرخط خبرها

رایزنی‌های فراگیر هادی العامری برای خروج از بن‌بست سیاسی عراق

  • کد خبر: ۱۲۱۲۵۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
رایزنی‌های فراگیر هادی العامری برای خروج از بن‌بست سیاسی عراق
همزمان با آماده شدن طرفداران صدر برای برگزاری تظاهرات در بغداد، رئیس ائتلاف فتح عراق رایزنی‌های سیاسی و فراگیر خود را با جریان‌های سیاسی شروع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هیئت چارچوب هماهنگی به ریاست هادی العامری شب گذشته به سفر خود به اقلیم کردستان پایان داد.

وی در جریان سفر خود به اقلیم با «مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان و نیز «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان دیدار و تحولات سیاسی عراق را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

العامری پس از پایان دیدارهایش در اربیل وارد سلیمانیه شد.

هادی العامری در سلیمانیه با «بافل طالبانی»، رئیس اتحادیه میهنی کردستان دیدار و گفتگو کرد.

هادی العامری همچنین با «شاسوار عبدالواحد» رئیس حزب نسل نو در جریان سفر به اقلیم کردستان دیدار و آخرین رخداد‌های سیاسی عراق را مورد رایزنی قرار داد.

هیئت چارچوب هماهنگی به ریاست عامری در سلیمانیه با رئیس اتحاد اسلامی کردستان و برخی از اعضای شورای سیاسی این اتحادیه نیز دیدار کرد.

اتحاد اسلامی کردستان در بیانیه اعلام کرد: صلاح الدین «محمد بهاء الدین» دبیر کل اتحادیه با عامری و هیئت همراه او دیدار کرده و آخرین رخداد‌های عراق و اقدام برای حل مشکلات انباشته شده در عراق در اسرع وقت را مورد رایزنی قرار داده است.

بهاء الدین تاکید کرد: عراق با این نزاع‌ها راه به جایی نمی‌برد و همه مشکلات میان طرف‌ها با گفتگو و در چارچوب قانون اساسی قابل حل است.

از سوی دیگر عامری هم در این دیدار به طرح تدارک دیده شده برای نجات عراق از وضع کنونی اشاره کرد و گفت که گروه‌های عراقی باید به توافق در راستای منافع ملت عراق و نجات کشور از این وضع کنونی برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->