نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

هواداران استقلال به ساپینتو: با مجیدی کاری نداشته باش

  • کد خبر: ۱۲۳۹۰۰
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
هواداران استقلال به ساپینتو: با مجیدی کاری نداشته باش
هوادارن استقلال به شدت از اظهارات اخیر ساپینتو علیه فرهاد مجیدی ناراحتند و از سرمربی تیم خود خواسته‌اند بدون توجه به اتفاقات فصل قبل در راه قهرمانی استقلال در لیگ جاری قدم بردارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حرف‌هایی که سرمربی استقلال پس از پایان مسابقه با نفت مسجد سلیمان بر زبان آورد به شدت باعث ناراحتی گروهی از هواداران استقلال شده و حتی چند پیشکسوت این تیم هم علیه ریکاردو ساینتو موضع گرفته اند. سرمربی آبی پوشان سه شنبه شب مدعی شد استقلال در فصل قبل  فقط دفاع می‌کرد و با استفاده از اندک فرصت‌های بدست آمده دروازه حریفان را می‌گشود تا به پیروزی برسد و در نهایت با همین شیوه کار را به پایان رساند، اما تیم او در این فصل فوتبال بازی می‌کند و در صدد خلق موقعیت است!

این حرف‌ها به شدت هواداران را برآشفته است. آن‌ها معتقدند با وجود جدایی مجیدی به هیچ عنوان نباید دستاورد ارزشمند او را زیر سوال برد، چون تنها مربی است که توانسته یک تیم را در لیگ برتر بدون حتی یک ناکامی به عنوان قهرمانی برساند و سرمربی کنونی استقلال به  جای اینکه چنین حرف‌هایی را بر زبان آورد، بهتر است پیرامون شکل یارگیری و زیبا بازی نکردن آبی پوشان صحبت کند. هواداران استقلال همچنین از موضع انفعالی مدیران باشگاه نیز گلایه دارند و مدعیان آن‌ها همینطور ساکت نشسته اند تا ریکاردو به راحتی هر چه تمام‌تر علیه فرهاد مجیدی موضع بگیرد و هرچه دلش می‌خواهد، بر زبان آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->