ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری افراد مسلح در نیجریه ۴۰ نفر را کشتند پوتین: درگذشت رئیسی ضایعه بزرگی است وزیر خارجه صربستان: یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان در اذهان باقی خواهد ماند نتانیاهو: هدف اصلی اسرائیل، نابودی حماس است حمایت فرانسه، بلژیک و اسلوونی از درخواست صدور قرار بازداشت برای نتانیاهو تمجید وزیر خارجه الجزایر از نقش شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در توسعه روابط تهران - الجزیره سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در مرکز غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران برگزار شد + فیلم ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است
سرخط خبرها

رژه مشترک هوایی ارتش و سپاه همزمان با ۳۱ شهریور ماه در بندرعباس+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۶۳۶۹
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
رژه مشترک هوایی ارتش و سپاه همزمان با ۳۱ شهریور ماه در بندرعباس+ جزئیات
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدامات پروازی منسجم و ویژه‌ای برای رژه روز ۳۱ شهریور در بندرعباس توسط نیروی هوایی ارتش و سپاه تدارک دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بازدید از پایگاه نهم شکاری بندرعباس اظهار داشت: اقدامات پروازی منسجم و ویژه‌ای برای رژه روز ۳۱ شهریور در این شهر تدارک دیده شده است.

وی افزود: طبق روال گذشته، امسال نیز مقرر شده انسجام و برادری میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بار دیگر در رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور در بندرعباس به نمایش بگذاریم و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در حال انجام و تمرینات برای این مهم در جریان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که سپاه و ارتش یک لشکر الهی و سرباز ولایت هستند، خاطرنشان کرد: نوید امسال ما آمادگی بیش از گذشته نیروی هوایی در همه ابعاد با اتکای به توان داخلی است و عزیزان ما در نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع، بروزرسانی ویژه‌ای بر روی تجهیزات و هواپیما‌ها و بکارگیری مهمات هوشمند صورت داده‌اند به طوری که در هیچ حوزه‌ای در ۴ رزمایش اخیر از مهمات خارجی استفاده نکرده‌ایم.

امیر سرتیپ خلبان واحدی تأکید کرد: همه مهمات استفاده شده در رزمایش‌های اخیر اعم از موشک‌ها، بمب‌ها و راکت‌ها و هرچه استفاده کردیم به دست صنعتگران کشورمان ساخته شده است. در فاز بمب‌های دور ایستای نقطه زن، موشک‌های با برد بلند و دور ایستای هوا به سطح، هوا به هوا و هوا به زمین همه را ارتقا داده‌ایم. تحریم‌ها برای نیروی هوایی ارتش یک نعمت بود چرا که یک نیروی تجهیزات‌محور بود و این تحریم‌ها باعث شد که روی پای خودمان بایستیم.

وی تصریح کرد: پیام ما به همسایگان‌مان این است که دکترین ما دفاعی است و ما چشم‌داشتی به کشور‌های اطراف نخواهیم داشت و همه کشور‌های همسایه، دوست و برادر ما هستند. هدف ما از قدرتمند شدن این است که ما به دشمنان خودمان هزینه وارد کنیم که اگر بخواهند تحرکی علیه ما داشته باشند، هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند. دشمنان باید بدانند هرکسی چشمداشتی به مرز‌های ما داشته باشد، با جواب  پشیمان کننده و دندان‌شکن نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین گفت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس است و ما با تمام قدرت از خلیچ فارس و تنگه هرمز حراست خواهیم کرد و این آب‌های بین المللی برای همه کشور‌های منطقه است و ان‌شاءالله به روزی خواهیم رسید که بیگانه‌ای در خلیج فارس وجود نداشته باشد و کشور‌های اسلامی همصدا با هم بتوانند دست دشمنان را از این منطقه کوتاه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->