سرخط خبرها

صحبت‌های تند میثاقی درخصوص مدیریت احسان اصولی + ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۱۲۳۹
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
صحبت‌های تند میثاقی درخصوص مدیریت احسان اصولی + ویدئو
برنامه فوتبال برتر به طور ضمنی مسائل و مشکلات تیم فوتبال شهرخودرو را بررسی کرد که صحبت‌های تند میثاقی نسبت به عملکرد احسان اصولی، جزو نقاط پررنگ این برنامه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو در لیگ یک آن قدر اسفناک و بحرانی است که آوازه بی آبرویی‌های این تیم رسما در کشور پخش شده است. بررسی دلایل و مسائلی که منتج به اتفاقات اخیر شده به خوبی نشان می‌دهد که در کنار قصور و کوتاهی‌های حمیداوی بعنوان مالک باشگاه، هیئت فوتبال استان هم با تصمیم‌های بعضا مغرضانه، نقش پررنگی در بوجود آمدن این شرایط داشته است.

کوتاهی مالک در پرداخت قرارداد بازیکنان داخلی و خارجی که در نهایت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم منتهی شد در کنار قصه پر غصه سقوط نماینده آسیایی مشهد به لیگ یک و واگذاری امتیاز تیم به مجموعه‌ای که حتی هزینه جابجایی بازیکنان را هم در اختیار ندارد، بخشی از مشکلاتی بود که حمیداوی برای این تیم بوجود آورد.

اما نقش احسان اصولی بعنوان متولی فوتبال استان هم در رقم خوردن این اتفاقات کم نبود. آقای مدیر که بواسطه مشغله‌های متعددی که برای خودش بوجود آورده رسما پایتخت نشین شده، تمام امور جاری هیئت را از طریق دبیرش پیش می‌برد. رفتار‌های اغیراصولی احسان اصولی ناخواسته یادآور همان ضرب المثل قدیمی است که با یک دست نمی‌شود چند هندوانه را برداشت. خروجی حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حضور در کمیته فوتسال، وظیفه سخنگوی فدراسیون فوتبال و حضور در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بخشی از فعالیت‌های فردی است که باید عمده فعالیتش را برای فوتبال استان می‌گذاشت. اصولی برای این حجم از کار‌هایی که دارد، قاعدتا حداقل هفته‌ای ۳ نوبت هم باید روی آنتن تلویزیون باشد!

به طور طبیعی آقای رئیس با این همه مسئولیت فرصتی برای حضور در هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ندارد و البته از حق هم نباید بگذریم که ساختمان فدراسیون فوتبال انصافا خیلی از ساختمان خیئت فوتبال جذاب‌تر است!

شب گذشته و بعد از فجایعی که نماینده فوتبال مشهد در لیگ یک بوجود آورده، محمدرضا میثاقی در برنامه فوتبال برتر به طور ضمنی وضعیت این تیم را بررسی کرد و حمیداوی و محسن حیدری را بعنوان دبیر هیئت فوتبال استان، روی آنتن آورد که هردو نفر صحبت‌های عجیب و تندی را نسبت به یکدیگر عنوان کردند که در ادامه آن را باهم مرور می‌کنیم.

 

انتقاد و کنایه تند میثاقی به احسان اصولی


حمیداوی: تیم‌های مشهدی محکوم به بیچارگی هستند


حیدری: آقای حمیداوی فرافکنی را کنار بگذارید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->