هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟
سرخط خبرها

واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای کشف جسد در پرواز لوفتهانزا

  • کد خبر: ۱۳۲۱۲۵
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای کشف جسد در پرواز لوفتهانزا
سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای به توقف پروازهای لوفتهانزا واکنش نشان داد و اعلام کرد: در صورت تایید رسمی این رویداد از سوی مرجع ذی‌صلاح دولت آلمان بررسی‌های مشترکی در این‌باره صورت می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری به شرح زیر است؛

«پس از ادعای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در خصوص کشف جسد در محفظه ارابه فرود هواپیمای ایرباس ۳۴۰ پرواز شماره ۶۰۱ این شرکت در مسیر تهران- فرانکفورت مورخ ۵ آبان ماه، بررسی‌ها نشان می‌دهد نماینده شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پرواز‌های این شرکت به ایران را اعلام کرده است.

بر این اساس سریعاً کارگروه امنیتی فرودگاه امام خمینی (ره) تشکیل شده و اقدامات لازم نسبت به بررسی امنیتی موضوع صورت گرفت. اما از آنجا که این رویداد تاکنون از سوی دولت آلمان به صورت رسمی به دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نشده است، بنابراین پرواز‌های لوفتهانزا به فرودگاه امام خمینی (ره) مجدداً از سرگرفته شد.

در صورت تایید رسمی این رویداد از سوی مرجع ذی‌صلاح دولت آلمان بررسی‌های مشترکی با سازمان هواپیمایی کشوری صورت خواهد گرفت.»

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->