دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

چند هزار نفر در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند؟

  • کد خبر: ۱۳۴۱۵۳
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
  • ۱
چند هزار نفر در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند؟
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان در نوبت اول کنکور را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کریمیان با بیان اینکه حدود ۹۶۰ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور ثبت نام کرده‌اند، نیز گفت: نخستین نوبت از آزمون ورود به دانشگاه‌ها در روزهای پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری از روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا روز ۲۱ فروردین سال آتی ادامه دارد.

کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت از آزمون ورود به دانشگاه‌ها در روزهای پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری و دومین مرحله در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال آتی برگزار می‌شود. 

نتایج اولیه این آزمون در نیمه نخست اسفندماه به اطلاع داوطلبان می‌رسد که شامل نمره خام و نمره آزمون می‌شود. مرداد ماه سال آتی، سوابق تحصیلی داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت آموزش و پرورش اخذ می‌شود و نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می‌شود. 

بنابر تغییرات کنکور ۱۴۰۲، سابقه تحصیلی دانش‌آموزان در ورود به دانشگاه‌ها نقش دارد؛ به نحوی که سهم آموزش و پرورش به لحاظ سابقه تحصیلی ۴۰ درصد و سهم کنکور سراسری ۶۰ درصد است. همچنین داوطلبان کنکور سراسری فقط به پرسش‌های دروس تخصصی پاسخ می‌دهند و دروس عمومی تنها در سوابق تحصیلی ارزیابی می‌شود. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
zahra
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام خواهش میکنم حذفیات کنکور دی ماه رو بگید؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->