ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS
سرخط خبرها

به زودی می‌توانید روی ویندوز صدای دستگاه‌های اندرویدی را استریم کنید

  • کد خبر: ۱۳۵۲۰۰
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
به زودی می‌توانید روی ویندوز صدای دستگاه‌های اندرویدی را استریم کنید
برنامه‌ی Phone Link مایکروسافت در ویندوز، قابلیت استریم صدا از دستگاه‌های اندروید را دارد و روش کار آن درست شبیه عملکرد مک به‌عنوان گیرنده‌ی AirPlay آیفون است.

به گزارش شهرآرانیوز -  مایکروسافت به‌زودی یک قابلیت جالب جدید به برنامه‌ی Phone Link ویندوز اضافه می‌کند. این ویژگی مشابه امکان استفاده از مک به‌عنوان گیرنده‌ی AirPlay برای دستگاه‌های مجهز به iOS است و با استفاده از آن به‌زودی قادر خواهید بود صدای گوشی یا تبلت اندرویدی خود را روی ویندوز ۱۱ پخش کنید.

مایکروسافت تااین‌لحظه درمورد قابلیت استفاده از ویندوز به‌عنوان گیرنده‌ی صوتی برای دستگاه‌های اندرویدی صحبت نکرده است، اما یکی از کاربران توییتر به نام Aggiornamenti Lumia اخیراً تصویری از نحوه‌ی عملکرد ویژگی مذکور به‌اشتراک گذاشته است. پیشنهاد تغییر دستگاهی که قصد دارید صدا از آن پخش شود در تنظیمات Phone Link دردسترس خواهد بود. پس از فعال شدن این ویژگی، می‌توانید فایل‌های صوتی دستگاه‌های اندرویدی را مشاهده کرده و به آن‌ها گوش دهید.

به‌گفته‌ برخی از کاربران ویندوز در تاپیک توییتر Aggiornamenti Lumia، ظاهراً قابلیت تبدیل شدن ویندوز به گیرنده‌ی صوتی گوشی‌های اندرویدی، برای تعدادی از اعضای منتخب اینسایدر در کانال بتا دردسترس قرار گرفته و این شرکت درحال آزمایش ویژگی مورد اشاره است. به‌هرحال این قابلیت همچنان برای بسیاری از کاربران ویندوز اینسایدر نیز فعال نشده است، ولی امکان دارد فقط به گوشی‌های هوشمند سامسونگ محدود باشد. اسکرین‌شات Phone Link بخش برنامه‌ها را نشان می‌دهد که فقط گوشی‌های سامسونگ (یا سرفیس Duo) را انتخاب می‌کند و ظاهراً فقط این گوشی‌ها امکان اتصال به Phone Link را دارند. برخی از کاربران اینسایدر ویندوز نیز گزارش داده‌اند که این ویژگی از مدتی قبل برای آن‌ها فعال شده، اما قادر به استفاده از آن نبوده‌اند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->