کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

معرفی تیم ملی آلمان، مدعی عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۵۷۵۸
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
معرفی تیم ملی آلمان، مدعی عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر
رستگاری در گروه مرگ، پلی به سوی قهرمانی برای شاگردان فلیک خواهدبود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال آلمان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در جام جهانی قطر، بعد از ۳ دوره حضور با یواخیم لو، حالا با یک سرمربی جدید وارد تورنمنت می‌شود.

آن‌ها بعد از کناره گیری یورگلن کلینزمن، از سال ۲۰۰۶ همکاری با یواخیم لو را آغاز کردند. رتبه سوم جام جهانی ۲۰۱۰، قهرمانی در ۲۰۱۴ برزیل و حذف فاجعه بار از ۲۰۱۸ روسیه، کارنامه لو در تمام این سال‌ها بود. حالا با فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ که با این تیم حسابی درخشید و بعد وارد تیم ملی شد، امیدوارند نتایج ضعیف ۲۰۱۸ را به دست فراموشی بسپارند.

یکی از مشکلات جدی تیم ملی آلمان، اما به فاز دفاعی این تیم برمی‌گردد. جایی که فلیک بار‌ها و بار‌ها دست به تغییر سیستم زده، اما باز هم به فرم مطلوبش دست نیافته‌است.

دفاع ۳ نفره تا ۴ نفره؟ می‌توان با توجه به نتایج آلمان و عملکرد این تیم در فاز دفاعی، در آخرین بازی‌های دوستانه گفت که فلیک ترجیح می‌دهد در قطر با استفاده از دفاع ۴ نفره وارد زمین شود.

در عمق دفاع، به جز رودیگر که فیکس بودنش قطعی است، یکی از بین شوله و اس‌کلاتربِک زوج مدافع رئال خواهندبود.

کلاسترمن و راوم نیز مدافعین کناری آلمان هستند و البته گوسنس، مدافع آتلانتا هم بخت زیادی برای حضور در ترکیب دارد.

هرچقدر در دفاع، اما دست فلیک بسته به نظر می‌رسد، در سایر خطوط او با وفور بازیکن سرشناس روبه‌روست.

کیمیچ، گوندوگان، مولر، هاورتز، ورنر، سانه، موسیالا و گنبری، ستارگانی هستند که از خط میانی تا فاز هجومی، هر یک به تنهایی می‌توانند آلمان را یک قدم دیگر به تکرار خاطرات خوش قهرمانی در جهان نزدیک کنند.

اما منشافت در درون دروازه هم سرگیجه خوشایندی روبه‌روست، ترشتگن و نویر هر ۲ گلر‌های باتجربه و آماده‌ای بوده‌اند و فلیک خیالش از بابت دروازه هم قطعا راحت است.

جام جهانی ۲۰۲۲ برای برخی از بازیکنان آلمان، آخرین شانس است. مولر، نویر و حتی گوندوگان بعید است که در ۲۰۲۶ دیگر عضو تیم ملی باشند.

تنها نگرانی فلیک مصدومیت برخی از ستارگانش در هفته‌های منتهی به جام جهانی بود، از نویر تا مولر و ورنر هرکدام چند هفته‌ای را دور از میادین سپری کردند و کادرفنی و پزشکی آلمان کار سختی برای حضور با ۱۰۰٪ آمادگی در قطر دارند.

ژاپن، اسپانیا و کاستاریکا ۳ حریف سرسخت آلمان در گروه مرگ رقابت‌ها هستند. آلمان از روز نخست کار سختی در دوحه دارد و فلیک به خوبی می‌داند که یک لحظه لغزش ممکن است، کابوس تلخ حذف از مرحله گروهی در ۲۰۱۸ را خیلی راحت در دوحه تکرار کند.

تیمی که ۸ بار فینالیست و ۴ بار قهرمانی جهان را در سال‌های ۱۹۵۴، ۱۹۷۴، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴ چشیده، حالا در ۲۰۲۲ هم امیدوار است با این ترکیب قدرتمند، دوباره به فینال برسد و جام را در دستان نویر ببیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->