حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

تحریم نفت ونزوئلا توسط آمریکا لغو شد

  • کد خبر: ۱۳۶۷۹۹
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
تحریم نفت ونزوئلا توسط آمریکا لغو شد
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز در بیانیه ای از لغو تحریم عرضه نفت ونزوئلا به نفع خود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خزانه داری آمریکا امروز شنبه ادعا کرد که اجازه عرضه نفت از ونزوئلا به بازار آمریکا داده شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در این باره مدعی شد:دولت آمریکا به شرکت «شورون» (Chevron) اجازه استخراج نفت و تولید فرآورده‌های نفتی در ونزوئلا و ارسال آنها به ایالات متحده را داده است و این امر باعث کاهش تحریم‌ها علیه این کشور آمریکای لاتین شده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خزانه داری آمریکا ادعا شده است: ایالات متحده تحریم عرضه نفت ونزوئلا را در واکنش به توافقات بین مقامات این کشور و مخالفان لغو کرده است!

این در حالیست که خبرگزاری فرانسه در خبری کوتاه اعلام کرد که دولت ونزوئلا و مخالفان توافقنامه‌ای را در مکزیک امضا کردند.

اگرچه تاکنون جزئیات زیادی درباره این توافق رسانه‌ای نشده است، اما وبگاه اینتل ریپابلیک گزارش کرد که این توافق در حوزه‌های بشردوستانه، بهداشت و درمان و آموزش بوده است.

در همین رابطه، چندی پیش اعلام شد که ونزوئلا و مخالفان کاراکاس پس از ۱۵ ماه تعلیق، مذاکرات را از امروز شنبه از سر می‌گیرند.

گوستاوو پترو، رئیس جمهور کلمبیا، که یکی از بازیگران کلیدی در دستیابی به این رویکرد بود است، اعلام کرد: در ۲۶ نوامبر، مذاکرات بین دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور و مخالفان ونزوئلا از سر گرفته می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->