حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت ایران هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سرخط خبرها

نقض همه قوانین بین المللی توسط آمریکا با ترور سردار سلیمانی

  • کد خبر: ۱۳۶۸۲
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
نقض همه قوانین بین المللی توسط آمریکا با ترور سردار سلیمانی
نماینده پارلمان اروپا از حزب دست راستی مردمی اسپانیا، با اشاره به ترور قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها نوشت: این اقدام دولت آمریکا نقض همه قوانین بین المللی است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ استبان گونزالس پونس، نماینده پارلمان اروپا از حزب دست راستی مردمی اسپانیا با انتشار توئیتی، نسبت به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

وی در این توئیت نوشته است: "کشتن ژنرال یک کشور دیگر، کشتن یک تروریست خطرناک و مخفی شده نیست. این به معنای نقض همه قوانین حقوق بین الملل است. اکنون چنانچه ایالات متحده آمریکا ادعای دفاع از نظم‌جهانی داشته باشد، برای این حمله بهانه‌ای ندارد. ایالات متحده نباید برای صلح خطرناک باشد. "

گونزالس پونس که یک وکیل و سیاستمدار است که از سال ۲۰۱۴ تا کنون به عنوان نماینده حزب مردمی در پارلمان اروپا حضور دارد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->