نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم
سرخط خبرها

روایت ضرغامی از جلسات رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه با جریان‌های مختلف سیاسی+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۷۴۷۰
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
روایت ضرغامی از  جلسات رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه با جریان‌های مختلف سیاسی+ فیلم
وزیر گردشگری تاکید کرد: گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفتگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفتگو می‌کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: به واسطه چنین گفتگو‌هایی دیدگاه‌ها به هم نزدیک می‌شود و قرائت‌ها و روایت‌های مختلف درباره یک پدیده واحد برای تصمیم‌گیری درست به اشتراک گذاشته می‌شود.

ضرغامی با تأکید براینکه همه باید با هم گفتگو کنیم، چراکه گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است، بیان کرد: من شنیده‌ام که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه چنین جلساتی را دارند و با جریان‌های سیاسی مختلف گفتگو می‌کنند. قطعا این روند به نزدیک کردن افکار کمک می‌کند.

وی در مورد بررسی مسائل اخیر کشور در این جلسات که بیشتر حاضرین از مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، گفت: یکی از این جلسات با اغتشاشات همزمان شد که درباره آن هم گفتگو کردیم. به نظر من بسیاری از راهبرد‌هایی که در حوزه سخت وجود دارد، می‌تواند با راهبرد‌های نرم، تعدیل شود. به دلیل اینکه در اجرای راهبرد‌های نرم کمتر کار می‌کنیم، سختی کار بر دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار می ‎گیرد. همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبرد‌های نرم تأکید دارند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: هرگونه برخورد‌های غیرنرم که می‌تواند از حوزه نرم انجام بگیرد، کار را سخت‌تر می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->