وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت ایران هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد
سرخط خبرها

وزیر گردشگری خبر داد: دستور رئیس‌جمهور برای ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه

  • کد خبر: ۱۴۳۶۵۴
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
وزیر گردشگری خبر داد: دستور رئیس‌جمهور برای ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم به موضوع گردشگری توجه ویژه‌ای دارد گفت: در حاشیه جلسه هیئت دولت آقای رئیس‌جمهور از من خواست تا درباره ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه و برای مردم برنامه‌ریزی شود..

به گزارش شهرآرانیوز، سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری و تفریحی سیب‌لند در شهرستان فیروزکوه با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که دولت سیزدهم به آن توجه جدی دارد حوزه گردشگری است. در حاشیه جلسه هیئت دولت نیز آقای رئیس‌جمهور از من خواست تا درباره ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه و برای مردم برنامه‌ریزی شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه گردشگری انجام شده و چشم‌انداز بسیار مناسبی برای این حوزه وجود دارد. دولت سیزدهم اکثر پیشنهاد‌هایی که در حوزه گردشگری داده شده است را می‌پذیرد.

ضرغامی ادامه داد: در لایحه دائمی احکام بودجه چند مورد مصوب داشتیم دو مورد مشخص مربوط به حوزه گردشگری است که یکی این است که نرخ گاز مصرفی برای مراکز اقامتی با نرخ خدماتی محاسبه می‌شود و یک صندوق ویژه نیز با عنوان صندوق حمایتی گردشگری مصوب شد و این صندوق کمک خواهد کرد تا صنعت گردشگری بیش از پیش رشد کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه به مجموعه گردشگری و تفریحی سیب‌لند اشاره کرد و افزود: الان فاز یک این مجموعه افتتاح شده و کار‌های خوبی انجام شده است. در بازدیدی که انجام دادم از نزدیک ظرفیت‌های این مجموعه را دیدم به نظرم جزو بهترین مجموعه‌ها است. سرمایه‌گذار این مجموعه از تسهیلات دولتی استفاده نکرده و با علاقه‌ای که داشته زیرساخت‌ها را خودش انجام داده است. مردم احتیاج به شادی و نشاط دارند. به اعتقاد من باید ظرفیت‌ها را بالا ببریم و مردم را درک کنیم و زیبایی‌های ایران را به مردم عزیز و جوانان معرفی شود.

ضرغامی گفت: تله کابینی که احداث شده نیز جذابیت دارد و منظره‌هایی خوبی هم دارد و دسترسی خوبی برای همه تهرانی‌ها است تا بتوانند از این فرصت و هوای پاک استفاده کنند. این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری دارد و در حد توان این وزارتخانه تلاش می‌کنیم که تسهیلات و مجوز‌ها را تسهیل کنیم و حمایت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->