جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: اجرای قوانین حمایت از معلولان در دستور کار قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۳۷۸۸۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: اجرای قوانین حمایت از معلولان در دستور کار قرار گیرد
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در حوزه حمایت از معلولان، مصوبات جامع و کاملی در سطح ملی و محلی داریم، ولی این مصوبات در سطوح مختلف، نیازمند اجرایی‌شدن است. به سهم خود اجرایی‌شدن سیاست‌گذاری‌ها و مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری را دنبال می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان در گفت‌وگویی با گرامیداشت ۱۲ آذرماه، روز معلولان، اظهار کرد: این روز فرصت بسیار مغتنمی است تا هر مجموعه و سازمانی نسبت به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های خود درخصوص این قشر از جامعه بپردازد.
وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری به موضوع مناسب‌سازی برمی‌گردد، گفت: باید بدانیم که این شهر، متعلق به همه شهروندان است و همه با هر شرایط جسمی و فیزیکی و سنی و‌... در بهره‌گیری و استفاده از خدمات شهری نباید هیچ‌گونه مشکل و محدودیتی داشته باشند.
دبیریان افزود: شورای ششم شهر مشهد مقدس، از ابتدای فعالیت تا‌کنون سعی داشته تا به سهم خود در این زمینه نقش‌آفرینی کند و رویکرد حمایتی نسبت به جامعه معلولان و توان‌یابان داشته‌ایم. مصداق تجلی و عملیاتی‌شدن سیاست‌گذاری‌های این حوزه را می‌توان در بوستان‌های مناسب‌سازی‌شده برای معلولان و کم‌توانان مشاهده کرد.
دبیریان با بیان اینکه در حوزه حمایت از معلولان، شورای شهر تاکنون مصوبات مختلف حمایتی داشته است، تصریح کرد: از جمله این مصوبات می‌توان به تکلیف شهرداری برای مناسب‌سازی فضا‌ها و اماکن متعلق به خود اشاره کرد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در این حوزه، مصوبات جامع و کاملی داریم، ولی این مصوبات در سطوح مختلف، نیازمند اجرایی‌شدن است. به سهم خود اجرایی‌شدن سیاست‌گذاری‌ها و مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری را دنبال می‌کنیم.
دبیریان افزود: شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه گزارشی از اهم اقدامات خود در راستای مناسب‌سازی شبکه معابر، ساختمان‌ها و بنا‌های در اختیار خود و‌... اقدام کند و مجدانه حامی جامعه معلولان و توان‌یابان هستیم تا حقی از آن‌ها ضایع نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->