اجرایی‌شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساده‌ترین کاری که می‌تواند شما را از ابتلا به یک نوع سرطان نجات دهد توموری نادر اما خطرناک در مردان | انواع سرطان تناسلی مردان، علائم، عوامل خطر و درمان‌ها
سرخط خبرها

پیش‌بینی حضور بیش از ده هزار زائر پیاده به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۷۹
  • ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
پیش‌بینی حضور بیش از ده هزار زائر پیاده به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: پیش‌بینی می‌شود همزمان با میلاد امام رضا(ع) بیش از ده هزار زائر پیاده وارد مشهد شوند.

لاله سادات کوثری- حسین رضایی با اعلام این خبر افزود: امسال بزرگترین کاروان زائران پیاده به نام حامیان ولایت بیستم تیرماه از نیشابور به سمت مشهد حرکت می‌کند.

وی یادآور شد: تصمیم بر آن شد کسانی که قصد دارند به صورت پیاده به حرم مطهر امام رضا(ع) تشرف یابند، همه از مسیر نیشابور به مشهد بیایند.

 وی ادامه داد: در مسیر نیشابور به فریمان 5 ایستگاه، در مسیر سرخس 3 ایستگاه و در مسیر چناران 2 ایستگاه ثابت برای استقبال و پذیرایی از زوار پیاده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا امروز حدود 3500 نفر برای حرکت پیاده ثبت نام نموده اند، افزود: علاوه بر زوارپیاده‌ای که از استان‌های تهران، یزد، قم، اصفهان و همچنین داخل استان داریم، تاکنون حدود 200 نفر زائر عراقی برای پیاده‌روی روز میلاد امام رضا (ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این ایام حدود 10 هزار و 700 زائر پیاده وارد مشهد شدند، افزود: از این تعداد حدود 800 نفر زائر اولی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای زائر اولی‌ها تمهیدات خاصی اندیشیده شده یا خیر، نیز گفت: زائر اولی‌ها عموما توسط کاروان‌ها رایگان ثبت‌نام می‌شوند و هزینه بلیت برگشت و بیمه از آنها گرفته نمی شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: کاروان «حرم تا حرم» از عنبرآباد کرمان به تعداد ۵۰ نفر مرد هم در مسیر مشهد هستند و قرار است هزار کیلومتر راه را از کرمان تا مشهد پیاده طی کنند و در سالروز میلاد امام مهربانی‌ها در این شهر حضور یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->