محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی
سرخط خبرها

«جین» خواننده «بی تی اس» راهی سربازی شد

  • کد خبر: ۱۳۹۷۹۹
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
«جین» خواننده «بی تی اس» راهی سربازی شد
«جین» یکی از اعضای گروه معروف کُره‌ای «بی تی اس» (BTS) راهی خدمت سربازی اجباری کره جنوبی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «کیم سوک جین» که با نام هنری «جین» شناخته می‌شود  دوره ۱۸ ماهه سربازی اجباری را از سه‌شنبه آغاز می‌کند.

حدود ۳۰۰ نفر از افراد نظامی، پلیس و آتش‌نشان برای ایجاد امنیت در اطراف پادگان محل خدمت این خواننده که در منطقه یونچئون واقع است، حضور داشتند و ده‌ها نفر از طرفداران این گروه نیز برای خداحافظی با «جین» درحالی در سرما تجمع کردند که هواشناسی کره جنوبی بارش برف را برای امروز پیش‌بینی کرده است.

گروه «BTS» در ماه اکتبر اعلام کردند برای سربازی اجباری نام‌نویسی خواهند کرد و «جین» نخستین عضو از این گروه خواهد بود که دوره سربازی را آغاز می‌کند. اعضای این گروه قصد دارند پروژه‌های انفرادی را در پیش بگیرند و در سال ۲۰۲۵ پس از اتمام دوره خدمت هر هفت عضو، به همدیگر ملحق شوند.

«جین» که در چهارم دسامبر ۳۰ساله شد، خدمت سربازی را بیش از زمان مجاز به تعویق انداخته بود. این خواننده پس از سپری کردن دوره پنج‌ماهه آموزشی در پادگان به یگانی که هنوز مشخص نیست اعزام خواهد شد.

شرکت «بیگ هیت میوزیک» که مدیریت برنامه‌های «BTS» را برعهده دارد پیش‌تر اعلام کرده بود که مراسم رسمی برای خداحافظی با «جین» برگزار نخواهد شد و با توجه به مسائل امنیتی از طرفداران خواسته بود در اطراف پادگان تجمع نکنند.

مقام‌های کره جنوبی تمامی مردان ۱۸ تا ۲۸ساله که توانایی جسمی لازم داشته باشند را به سپری کردن خدمت سربازی حدودا دوساله ملزم می‌کند؛ البته این قانون مدت‌ها مورد انتقاد بوده است.

در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که اعضای این گروه معروف می‌توانند خدمت سربازی را تا سن ۳۰سالگی به تعویق بیاندازند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->